به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 20
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 03 آبان 91 [ 02:52]
    تاریخ عضویت
    1391-5-03
    نوشته ها
    93
    امتیاز
    716
    سطح
    14
    Points: 716, Level: 14
    Level completed: 16%, Points required for next Level: 84
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    199

    تشکرشده 199 در 73 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: بیش از حد احساسی ام..:(

    خواهر تو خونه یا دوست خیلی صمیمی نداری؟
    عزیزم من کارشناس نیستم و این نظر شخصیه منه که میتونه درست هم نباشه
    به نظر من کسایی که خیلی احساساتی هستن در این موارد در واقع دچار یه جور عدم اعتماد به نفس هستن و شخصیت وابسته ای دارن و یه جورایی شاید اونقدر که نیاز داشتن دیده نشدن و دنبال محبت و یکی میگردن که این کمبودها رو جبران کنن.واسه همین هر کسی که میبینن (جنس مخالف) سریع احساس میکنن عاشقشن و میتونن به اون تکیه کنن و ناز کنن براش و اونم نازشو بکشه و این حس نادیده شدنشون ارضا بشه.
    الان هم 19 سالته و طبیعتا این احساسات رو تو جنس مخالفت میتونی پیدا کنی واسه همین زود عاشق میشی.
    اینا که گفتم رو تقریبا همه تا یه حدیش رو تجربه میکنن ها تو جامعه ما.منظورم رو بد برداشت نکنی عزیزم.حالا یکی یکم کمتر یکی بیشتر
    خوب ادم نقطه ضعفش رو که بدونه میتونه روش کار کنه.ببین ابنهایی که گفتم شامل حال تو هم میشه یا نه؟ اگه میشه: میتونی نقاط ضعفت رو بر طرف کنی.مثلا عضو انجمن دانشگاه بشی.یا گروه کوهنوردی. یا موسیقی .یا تحقیقات دانشگاه ... هر چی که یه حرفی برای گفتن بتونی داشته باشی و اعتماد به نفست رو بالا ببره.وقت بیشتری با دوستات بگذرون.فعالیت اجتماعیت رو زیاد کن(نه برای تفریح. فکر کن مثل یه قرصه که باید بخوریش).
    ایشالا کارشتاسا بیشتر و درستتر راهنماییت میکنن گلم

  2. 2 کاربر از پست مفید زیبا خانوم تشکرکرده اند .

    زیبا خانوم (جمعه 24 شهریور 91)

  3. #12
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 12 مهر 91 [ 01:44]
    تاریخ عضویت
    1391-5-23
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    423
    سطح
    8
    Points: 423, Level: 8
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    7

    تشکرشده 7 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: بیش از حد احساسی ام..:(

    bahar.shadi جان ممنونم...در مورد حرفات خیلی فکر میکنم...
    منم خداروشکر میکنم که حداقل عقلم یه کم رسید جلوتر نرفتم!ولی میدونید چیه..رک بگم.من یه دختری ام که هرچی خواستم واسم مهیا بوده.بی تعارف تو زندگیم کم نداشتم...نه از لحاظ احساسی و عاطفی نه از لحاظ مالی..!
    ولی این پسره که میگم کلا قطب مخالفه منه!!تو دور افتاده ترین شهر کشورمون و تو یه روستا زندگی میکنه...عکسشو گذاشته بود که تو خونشون انداخته..اصلا من فکر نمیکردم همچین خونه هایی وجود داشته باشه دیگه...!
    به شدت ببخشید, ولی ساده و پخمه س!!من واقعا نمیدونم از چیه این آدم خوشم اومده!!!!!یعنی خوشم نیومده ها.در شرفِ خوش اومدنه...شاید چون خیلی ساده س!!حتی اونقد ساده که بیشتر حرفایی که من میزنم رو نمی فهمه!یعنی در این حد!!

    نادیا جوون اینترنت جزو لاینفک زندگیه منه....دوری از نت برام سخت تر از فراموش کردن اون پسره س!!!!
    الان باز میگی این یه بهونه آورد ولی به خدا جدی میگم!!!:|


    زیبا خانوم من تو محیط خانواده م خیلی دیده شدم..خیلی ....نه اینکه لوس و ننر باشم اما خب اکثرا احساساتم بر عقلم غلبه میکنه و میدونم که این خیلی بده....
    من خودم سنگ صبور دوستامم...هروقت مشکلی واسشون پیش میاد اولین نفر میان پیش من و ازم نصیحت میخوان..منم راهنماییشون میکنم و اتفاقا مشکلشونم حل میشه.خیلی واسم پیش اومده, ولی تو مشکلات خودم که غرق میشم از دستم کاری ساخته نیست.
    هزار بار با خودم گفتم اگر یکی از دوستام می اومد بهم میگفت همچین مشکلی دارم(مثله مشکل خودم) من چه چیزایی بهش میگفتم تا بفهمه.هزاربار با خودم تکرارشون کردم اما واسه خودم تاثیر نداره...
    اعتماد به نفسم هم پایینه.اینو میدونم ولی اینکه کمبود محبت داشته باشم نه!

  4. 2 کاربر از پست مفید el.ham تشکرکرده اند .

    el.ham (جمعه 24 شهریور 91)

  5. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 03 آبان 91 [ 02:52]
    تاریخ عضویت
    1391-5-03
    نوشته ها
    93
    امتیاز
    716
    سطح
    14
    Points: 716, Level: 14
    Level completed: 16%, Points required for next Level: 84
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    199

    تشکرشده 199 در 73 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: بیش از حد احساسی ام..:(

    الهاااام جووووون حالا تو هم گشتی تو نت این چی بود گیر اوردی دختر جان اون سر کشور با این وضع
    ( شوخی میکنم)
    خوب نت بیا.نمیشه از تکنولوزی دور شی که.ولی خوب مثلا بیا همین سایت.خیلی مفیده برات.خیلی هم جالبه باور کن سرگرم کننده تر از چته
    هم میتونی توش غر بزنی.هم ابراز نظر کنی.هم داستانهای عجیب واقعی ببینی.هم دعوا ببینی.تازه یهو میخوابی صبح پا میشی میبینی رتبه هم گرفتی کلا خیلی باحاله باور کن

  6. 3 کاربر از پست مفید زیبا خانوم تشکرکرده اند .

    زیبا خانوم (دوشنبه 23 مرداد 91)

  7. #14
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 12 مهر 91 [ 01:44]
    تاریخ عضویت
    1391-5-23
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    423
    سطح
    8
    Points: 423, Level: 8
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    7

    تشکرشده 7 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: بیش از حد احساسی ام..:(

    زیبا جوونم آشنایی با اینجا و کاربرای گلش که باعث افتخاره منه....(خارج از هرگونه تعارفی)
    بعدش به خدا من از اون سر کشور پیداش نکردم...ببین من خودم یه سایت دارم که ادمینشم...کلی تو همون ف*ی*س بوک و سایت کار و زندگی دارم...چه جوری ولش کنم آخه..؟!:؟
    من به واسطه ی کارایی که تو نت انجام میدم با خیلی پسرا همکلام شده..اینکه میگی چت,چت های من همش روابطی بوده که در سطح کاری که تو نت دارم نه اینکه بیام بشینم چت کنم بگم اسمت چیه؟چندسالته و...!
    حتی من با کسایی حرف میزنم که نمیدونم دخترن یا پسر ولی خب حرفی میزنم که مربوط به کارام باشه!من از چت به عنوان سرگرمی استفاده نمیکنم چون دیدم آخرش به کجا میکشه!!
    من با خیلی پسرای بهتر از این هم حرف زدم اما خب هیچ وقت هیچ احساسی نسبت بهشون بهم دست نداده..پسرایی که همش خوراکشون قربون صدقه رفتن بود...ولی این تاحالا قربون صدقه هم نرفته که من بخواد دست و دلم بلرزه!!اصن فک کنم بلد هم نباشه ..!
    من واقعا خودمم موندم از چیه داره داره خوشم میاد!؟:|:|

  8. #15
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 03 آبان 91 [ 02:52]
    تاریخ عضویت
    1391-5-03
    نوشته ها
    93
    امتیاز
    716
    سطح
    14
    Points: 716, Level: 14
    Level completed: 16%, Points required for next Level: 84
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    199

    تشکرشده 199 در 73 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: بیش از حد احساسی ام..:(

    یه چیز دیگه هم بگم بهت.اینجا به نظر من خیلی از مشکلات شخصیتی خودت رو متوجه میشی.عینا میبینی عواقب خیلی رفتارها رو و طرز برخورد درست رو هم یاد میگیری.منم ادم خیلی حساسیم و داشت برام مشکلزا میشد اما اینجا ادم های مشابه خودم رو از بیرون دیدم و کم کم یاد گرفتم تا حدی خودم رو کنترل کنم و ...
    به نظر من که حتی از مقالات و کتابها بیشتر بهم کمک میکنه.مطمینم برای تو هم همینطور خواهد بود و کمک میکنه با دیدن تجربه های دیگران احساساتت رو کنترل کنی و دنیای واقعی رو بهتر ببینی.تاپیک ها ی مشابه رو برو بخون.از این به بعد هم تو جمع ما باش و تاپیک های جدید رو هم دنبال کن.

  9. 2 کاربر از پست مفید زیبا خانوم تشکرکرده اند .

    زیبا خانوم (جمعه 24 شهریور 91)

  10. #16
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 12 مهر 91 [ 01:44]
    تاریخ عضویت
    1391-5-23
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    423
    سطح
    8
    Points: 423, Level: 8
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    7

    تشکرشده 7 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: بیش از حد احساسی ام..:(

    قبل از اینکه عضو شم تاپیک هایی که فکر کردم مشکلشون به من نزدیکه رو خوندم..آخه بدبختی اینه من اصلا نمیدونم مشکلم چیه..!مشکلم اینه که احساسی ام..؟خب این درست ولی چرا در برابر این فرد که این همه از من فاصله داره(از همه لحاظ)
    دلشوره و استرس و اضطراب بیجایی که دارم و نمیدونم باهاش چیکار کنم چی..؟:|

    ولی بازم مرسی از راهنماییت

  11. کاربر روبرو از پست مفید el.ham تشکرکرده است .

    el.ham (دوشنبه 23 مرداد 91)

  12. #17
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 26 مهر 97 [ 09:20]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,398
    امتیاز
    13,057
    سطح
    74
    Points: 13,057, Level: 74
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 193
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Social1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    8,610

    تشکرشده 8,998 در 1,493 پست

    Rep Power
    157
    Array

    RE: بیش از حد احساسی ام..:(

    الهام جان

    میدونی چیش برات جذابه؟

    اون چیزهایی داره که به نظر تو هیجان انگیزه!

    کمی هم بهش حس ترحم داری.

    احتمالا یک خلوصی هم داره که تو اون خلوصه و سادگیش رو دوست داری!

    اما مجموعه اینها فقط تجربه یک حس هیجان در نقطه ای دور و احتمالا یک زندگی هیجان انگیز از نگاه تو هست.

    اما فقط همینه! حس دوست داشتنی در کار نیست! فقط یک جور تجربه هیجان انگیزه!


    اما راه تخلیه احساسات و هیجانات این نیست.

    تو باید قدرت احساساتت رو به دست بگیری

    لینک هایی که دادم رو بخون!

    قرار نیست که تو به نت نیای! قراره از نت درست استفاده کنی.

    اما یک مرز . حریم بکش توی ذهنت بین فضای مجازی و دنیای واقعیات!

    ضمنا از آدم های خیالیت هم بت نساز. چون مجبوری روزی اونها رو بشکونی.

    دختر عاقلی هستی...شبیه 19 سالگی خودم. پر از انرژی و هیجان

    اما میتونی با خوندن تاپیک کنترل و تعدیل احساسات که لینکش رو دادم روی خودت کار کنی.

    ضمنا راهکارهایی رو که بهت دادم عملی کن فقط نخون!

    موفق باشی گلم.






  13. 2 کاربر از پست مفید bahar.shadi تشکرکرده اند .

    bahar.shadi (جمعه 24 شهریور 91)

  14. #18
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 12 مهر 91 [ 01:44]
    تاریخ عضویت
    1391-5-23
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    423
    سطح
    8
    Points: 423, Level: 8
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    7

    تشکرشده 7 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: بیش از حد احساسی ام..:(

    بهار جان دقیقا همینه که میگی....اولش دلم سوخت..!بعدش دیدم چقدر ساده س!ولی دیگه نمیخوام برسم به جایی که ازش خیلی خوشم بیاد!چون نتیجه نداره..میشه یه دوست داشتن یه طرفه و بیخود که فقط ذهن منو مشغول میکنه..
    به حرفایی که زدی فکر میکنم.مطمئنم نتیجه بخشه...
    فقط کاشک یه کم قوی تر بودم...

  15. کاربر روبرو از پست مفید el.ham تشکرکرده است .

    el.ham (دوشنبه 23 مرداد 91)

  16. #19
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 26 مهر 97 [ 09:20]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,398
    امتیاز
    13,057
    سطح
    74
    Points: 13,057, Level: 74
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 193
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Social1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    8,610

    تشکرشده 8,998 در 1,493 پست

    Rep Power
    157
    Array

    RE: بیش از حد احساسی ام..:(

    برای قوی تر بودن

    روی یک کاغذ بزرگ بنویس :

    "من دختری بسیار قوی ، با اراده و با ایمان هستم و به لطف خدا همیشه احساساتم را کنترل خواهم کرد!"

    یک حایی بچسبونش جلوی چشمت توی اتاق تا ضمیرت هر روز اینو بخونه و یادش بیافته که باید عاقلانه رفتار کنه و

    احساساتت رو کنترل کنه و علاقه مند به چیزی نشه!

    موفق باشی گلم...


    انقدر هم نگو کاش قوی بودم! تو قوی هستی و عاقل! اینو باور کن!


  17. 2 کاربر از پست مفید bahar.shadi تشکرکرده اند .

    bahar.shadi (جمعه 24 شهریور 91)

  18. #20
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 12 مهر 91 [ 01:44]
    تاریخ عضویت
    1391-5-23
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    423
    سطح
    8
    Points: 423, Level: 8
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    7

    تشکرشده 7 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: بیش از حد احساسی ام..:(

    حتما این کارو میکنم...
    تلقین خیلی به آدم کمک میکنه....
    مرسی از راهنمایی همتون...........
    از اینکه با شماها؛تو این انجمن آشنا شدم خوشحالم...

  19. کاربر روبرو از پست مفید el.ham تشکرکرده است .

    el.ham (دوشنبه 23 مرداد 91)


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: سه شنبه 02 مهر 92, 00:43
  2. معرفی ودانلودكتب روانشناسی کاربردی درحوزه تغییرات فردی،خودشناسی
    توسط مدیرهمدردی در انجمن معرفی کتب روانشناسی
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: دوشنبه 06 دی 89, 14:43
  3. +کسی که دوسش دارید؟یا کسی که دوستون داره؟
    توسط محمدرضا در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: شنبه 31 فروردین 87, 09:08
  4. +کسی که دوسش دارید؟یا کسی که دوستون داره؟
    توسط محمدرضا در انجمن ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: سه شنبه 02 بهمن 86, 15:25

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:15 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.