ای سر سبز وطن.آذرآبادگان من
از تو جدا یک نفس.مبادا ایران من
سر فراز یاور ایران من.پر غرور خاک ستار خان من
آرام بگیر آذر آبادگان من ....که لرزۀ تو جهانی را لرزاند
ای قرآن به سران که فکر آبادیِ دنیایی دیگرید ،گِل به سر بگیرید شاید
کسی زیر این ویرانه ها هنوز چشم به راه این دنیا ست
![]()









پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)