خواهرم من از همه دوستان کوچیکترم عضو تازه وارد هستم چیزی هم از روانشناسی سرم نمیشه ولی حساب دو دوتا چهارتا هست چرا میخواد دستتو بگیره از کجا معلوم که فقط دست گرفتن باشه در ثانی این اقا اگه واقعا قصدش ازدواج باشه میتونه صبر کنه تا هر وقت که عقد کردید تعجب میکنم چرا اینقدر تشنه هست اگه واقعا قصدش ازدواج باشه میتونه صبر کنه اگه صبر نکرد و باز گیر داد به نظر من بهتره ولش کنی اگه واقعا قصدش ازدواج باشه اون ازتون جدا نمیشه وقبول میکنه که همدیگه رو لمس نکنید اگه هم نیت بدی داشت که میره وپشت سرش رو هم نگاه نمیکنه بهتره امتحانش کنی بگید اگه بخوای بهم گیر بدی و رو حرفت باشی وبخوای منو لمس کنی جدا میشیم واسه یه مدت امتحانش کن خودت به جواب میرسی که واقعا خود نازنین خانم واسش مهمه واقعا روح وباطن وشخصیت نازنین خانم واسش مهمه یا جنسیت نازنین خانم من تو پست قبلی حرف چارلی چاپلین رو نوشتم یه سوال دارم خواهش میکنم جواشو بدید این اقا روحشو واست عریان کرده؟ جواب لطفا








علاقه مندی ها (Bookmarks)