به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 21

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 03 بهمن 91 [ 19:48]
    تاریخ عضویت
    1390-10-03
    نوشته ها
    28
    امتیاز
    1,057
    سطح
    17
    Points: 1,057, Level: 17
    Level completed: 57%, Points required for next Level: 43
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    6

    تشکرشده 6 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    بي احساس بودن همسرم

    با سلام خدمت دوستان تالار همدردي
    من در تايپيك قبليم مشكلاتي داشتم از بابت همكارم ولي حالا با گذشت چند ماه با كسي به از اقوام بود ازدواج كردم كه منو اين آقا از طريق خانواده به هم معرفي شديم و مدتي با هم در مسائل زندگي باهم صحبت كرديم و به توافق رسيدم البته ما 7 سال با هم اختلاف سني داريم و اين آقا فوق ليسانس مشاوره ميباشد.حالا 10 روز از عقد مون ميگذره احساس ميكنم هيچ احساسي به من نداره البته اين آقا يكم خجالتي و به قول خودشون درون گراست . سر عقد حتي توي عكسامون دستمو نميگرفت ديگه طوري شد من خودم اين كارو ميكردم و بعد عكس سريع دستشو از من جدا ميكرد .همون شب گفت من ديگه فردا برميگردم شهرمون كه با اسرار من فرداشو موند روز بعد باهم بوديم آخر شب كه داشت ميرفت باهم خدافظي كرديم مثل سنگ بود و من رفتم بغلش حتي بغلمم نكرد و حالا بعد از يك هفته كه اومده پيشم در حالي كه تنها بوديم هيچ ابراز احساساتي ازش نديدم حتي خوشحالم نبود تا ميومد پيشم ميگفت ميرم هيچ نوازشي هيچ رابطه ي احساسي حتي با هم رابطم كه داشتيم سريع رفت سر اصل مطلب بدون هيچ عشق بازي يا
    آمادگي براي.....حتي يكي دوبار شد من خواستم بوسش كنم خودشو كشيد كنار،احساس ميكنم هيچ احساسي به من نداره حتي دوسم نداره البته باهاش حرف زدم ميزنه زير همه چي ميگه من كلا از بوس خوشم نمياد اگه ميبيني سردم من كلا اينجوريم يا شايد بخاطر اينكه از طريق خانواده آشنا شديم و رسميه اينجوريم ميگه از لحاظ من هيچ مشكلي وجود نداره.... ولي من دارم عذاب ميكشم از اون روز منم احساسمو از دست دادم ديگه نميتونم برم طرفش ازش زده شدم به فكرم افتاده ازش جدا شم البته اينم بگم تو كيفش ي قرصايي پيدا كردم كه ماله افسردگيه ميخوام برم پيش دكتره معالجش بيشتر بدونم در موردش چون ميگن اينجور قرصا براي درمانهاي مختلفي به بيمار داده ميشه...... من تو خانوادمون تجربه بي احساسي و سرد بودنه مردو ديدم كه زندگيشون عذاب بوده....ميخوام ازش جدا شم كمكم كنين آيا كسي كه اول رابطه كه شور حالش بيشتره اينجوريه بعدا درست ميشه؟؟؟؟؟از طرفه ديگه زن مرد به هم علاقه نداشته باشن بخصوص مرد مشكلات ديگه اعم از خيانت ...بوجود مياد و اينم بگم كه ميگه من دوست دارم ولي هيچ نشوني براي دوست داشتنش نيست حتي بهم ميگه من ماهي ي بار بيام پيشت بسه ديگه....

  2. کاربر روبرو از پست مفید elnaz66 تشکرکرده است .

    elnaz66 (یکشنبه 22 مرداد 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:18 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.