sareh.s جان..عزیزم..هرکس اینجا میاد برای طرح مشکل و یا درد دل میاد
درسته خیلی مسائل (از نظر عرفی و یا شرعی و یا قانونی )ممکنه درست نباشه ولی خوب اشکالی هم نداره که در اینجور تالارها عنوان بشه.
حدااقلش اینه که دیگران میخونند و نظرات دیگران رو هم در اوباره جویا میشن و باخودشون دربارش فکر میکنند تا اگه بده انجامش ندند.
همینکه دیگران تجربیاتشون رو اینجا عنوان میکنن با خوندنش آدم خودشو جای شخصیتها قرار میده و اگر از نظرش خیلی قبیح بود انجامش نمیده.
خوبی دیگش اینه که از دیدگاههای مختلف به یک مساله نگاه میشه.








علاقه مندی ها (Bookmarks)