به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 18

Threaded View

  1. #4
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 03 شهریور 94 [ 14:10]
    تاریخ عضویت
    1390-6-12
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,076
    امتیاز
    13,834
    سطح
    76
    Points: 13,834, Level: 76
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 216
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    6,166

    تشکرشده 6,121 در 1,114 پست

    Rep Power
    124
    Array

    RE: راهنمایی برای انتخاب رشته کنکور.فقط دوروز فرصت دارم

    سلام راحیل خانم
    بهت تبریک می گم که ربته خوبی اوردی تو انسانی
    آفرین

    راحیل جان من به نظرم اول باید به علاقه خودت رجوع کنی.. ولی در مراحل بعد بازار کار رشتت و چیزای دیگرو در نظر بگیری...
    الان که فقط ی رشته نمی خوای انتخاب کنی
    تو چندتا رو براساس علاقت انتخاب کن
    یعنی الویت بندی کن
    مثلا من اگر بخوام انتخاب کنم
    می گم من علاقم به رشته مدیریت هست
    ولی حسابداری بازار کار بیشتری داره و تو هر بانک و شرکتی براش کار هست
    و مثلا تربیت بدنی رو علاقه نسبی دارم و از بازار کارش هم خبر ندارم
    برای همین می ام براساس شرایط به این رشته ها نمره می دم و هر کدوم در مجموع نمره بالاتری گرفت سعی می کنم اون رو اول بزنم

    در مورد اینکه شهر دور نزنی ...
    خوب کلا اگر تو شهر خودت درس بخونی خیلی راحت تری
    و باشرایطی هم که گفتی شاید حضورت اونجا لازم باشه
    ولی بازم نباید آیندت رو فدا کنی یعنی اگر مثلا به حقوق علاقه داری و می تونی تو قم نه ی شهر دورتر قبول شی
    ازش بگذری....
    باید ببینی این رشته ای که درشهر دورتر می خوای بخونی چقدر برات ارزشمنده ....
    برای همین با مادرت هم مشورت کن و ببین نظر اون چیه که شهرای دورتر رو بزنی یانه؟

    کلا راحیل فکر می کنم اگر با مشاور هم در زمینه انتخاب رشته صحبت کنی خوب باشه
    امیدوارم بتونم تصمیم درستی بگیری....

  2. 5 کاربر از پست مفید نازنین آریایی تشکرکرده اند .

    نازنین آریایی (شنبه 21 مرداد 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: چهارشنبه 03 آبان 96, 14:42
  2. از دست دادن فرصت شغلی به خاطر کمال گرایی
    توسط mastore در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: سه شنبه 04 آبان 95, 00:08
  3. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: یکشنبه 12 اردیبهشت 95, 09:19
  4. +کارمو ترک کنم یا هنوز فرصت بدم ؟
    توسط سوزان در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: دوشنبه 28 تیر 89, 13:13
  5. * کارمو ترک کنم یا هنوز فرصت بدم ؟
    توسط سوزان در انجمن تردید در ارتباط دختر و پسری
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: دوشنبه 28 تیر 89, 13:13

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 05:52 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.