واي مرسي..............
الان دچار احساس خود بزرگ بيني شدم
(ببخشيد اين پستم دچار هيچيك از پارامترهاي كل كل نيست)
تشکرشده 2,844 در 585 پست
واي مرسي..............
الان دچار احساس خود بزرگ بيني شدم
(ببخشيد اين پستم دچار هيچيك از پارامترهاي كل كل نيست)
یک زن امیدوار (شنبه 21 مرداد 91)
تشکرشده 3,700 در 587 پست
ببخشيد ميپرم وسط كل كلتون
الان يك سوال اساسي مدتهاست ذهن منو به خودش مشغول كرده
ايا جدا يكي از معاني پدر اين است:
كسي كه وقتي همه خوابند و در اوج گرما كولر را خاموش ميكند؟؟؟؟؟؟
ايا؟؟؟؟
گرممهههههههههههههههه
اين خونه ديگه جاي من نيست
اين چه بساطيه اخه ما هر شب داريم![]()
z o h r e h (شنبه 21 مرداد 91)
تشکرشده 5,821 در 1,048 پست
نام: پدر
رسالت: خاموش کردن کولر
تمام.
نادیا-7777 (شنبه 21 مرداد 91)
تشکرشده 3,700 در 587 پست
ناديا اينقدر گرممه حاضرم برم يه تاپيك بزنم اين مشكلو اساسي و ريشه اي حل كنم
خودمم ميرم ميزارمش تو تاپيك هاي نيازمند به حضور كارشناسان
z o h r e h (شنبه 21 مرداد 91)
تشکرشده 2,844 در 585 پست
بنا بر رسالت همدردي خانم zohreh شما بايد خودتو تغيير بدي،در همين راستا:برو و براي خودت يه پنكه بخر!
یک زن امیدوار (شنبه 21 مرداد 91)
تشکرشده 3,700 در 587 پست
پنكه جواب نميده يك زن اميدوار
هر كاري هم ميكنم تكنيك توقف فكر جواب نميده
الان اخه تو اين هوا خودمو چطوري تغيير بدم
اخه سر دوربينم ميچرخونم طرف خودم بازم گرممههههههههههههههههه
يعني هيچ راهي نداره![]()
z o h r e h (شنبه 21 مرداد 91)
تشکرشده 2,271 در 375 پست
عینهووووو بابای من
زهره جون کلی خندیدم از دستت![]()
![]()
![]()
راحیل خانوم (شنبه 21 مرداد 91)
تشکرشده 2,844 در 585 پست
به نظرم يا دوربين شما مشكل داره يا دما سنج بدنتون!در هر دو صورت مسلما ا ا ا ا ايراد از شماست!هيچ جاي بحث نيست!
ميتوني به خودت تلقين كني!مثه اون جوكه كه ميگه يه نفر ميخاست بپره تو آب سرد بهش گفتن به خودت تلقين كن گرمت ميشه.بعد كه پريد جسدش اومد رو آب!ديدن در اثر 99% سوختگي مرده!خلاصه حواست به دوز تلقينت هم باشه ها...
از ما گفتن بود
ما كه رفتيم سحري بخوريم ،شمام ديگه بريد بخابيد.(يك زن اميدوار در نقش بزرگتر الاچيق در تبود ساير بزرگترها!)
یک زن امیدوار (شنبه 21 مرداد 91)
تشکرشده 3,700 در 587 پست
دوستان, عزيزان, همراهان, بيكاران شب زنده دار:D تا جايي كه من فهميدم اين يكي از مراسم و ايين هاي سنتي اكثر باباهاست
همين الان 5 دقيقه رفتم يواشكي كولرو روشن كردم(رفتار جراتمندانه) بابا نزاشتن به يك دقيقه برسه ازون اتاق فرياد كه اين كولرووووووووو نميخواااااااااين خاموش كنييييييييين
توجه: (در اين مواقع سنسورهاي حسي به سرعت وارد عمل ميشوند!!!!)
كلي روش امتحان كردم هيچكدوم جواب نداده
كلا در اين مورد مثل روابط بين دختر و پسر روشهاي همدردي پاسخگو نيست انگار
از روش كنترل خشم استفاده ميكنم
منم رفتم بخوابم
خدايا گرممهههههههههههههههههههه
z o h r e h (شنبه 21 مرداد 91)
تشکرشده 3,054 در 793 پست
مـــــــــــــرسی ، بابت دعا !نوشته اصلی توسط راحیل خانوم
خدایا شکر امیدوارم دعاهات حتما حتما مستجاب بشه
آمــــــــــــــین
omid65 (شنبه 21 مرداد 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)