فکر نکنم هانیا متوجه شد که حالا با مامانش بره پسره رو ببینه یا خودش بره ببینه ولی من اگه جای این خانم بودم اصلا این کار رو نمیکردم شما خانم هنرمند و خوبی هستین سنتون هم زیاد نیست که بخواین از طریق محیط مجازی با یکی اشنا بشی برا ازدواج حتما تو دنیای واقعی هم کسی پیدا میشه از هنر و شخصیت شما خوشش بیاد و برا ازدواج اقدام کنه..چیز دیگه هم اینکه اومدیمو و پسره از قیافه ی شما خوشش نیومد نه اینکه شما زشتینا نههه اصلا شاید اون معیاراش برا زیبایی و قیافه چیزی باشه که شما اون معیارا رو نداشته باشه بعد میدونی چقدر بهت بر میخوره و ناراحت میشی شاید البته تو دختر حساسی نباشی ولی من اگه بودم اعتمادبنفسمو از دست میدادم..البته ما که درجریان شما و اون اقا نیستیم و خودت بهتر از ما میدونی چجوریه اما اگه خواستین همو بشناسین زیر نظر خونواده ها بشه خیلی بهتره








علاقه مندی ها (Bookmarks)