به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 46
  1. #31
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 17 بهمن 91 [ 23:23]
    تاریخ عضویت
    1391-4-21
    نوشته ها
    149
    امتیاز
    1,193
    سطح
    18
    Points: 1,193, Level: 18
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 7
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    372

    تشکرشده 373 در 113 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: بازگشت دوباره... اگه جاي من بودين چي كار ميكردين؟

    مرسي از وقتي كه واسه راهنمايي من ميزارين


    پس به اين نتيجه رسيدم كه فقط در صورتي كه تصميمش خواستگاريه رسمي بود به ادامه رابطه فكر كنم و در غير اين صورت كات.... وعده وعيدم قبول نيست.... وقته عمله ديگه.... چششششششممممم

    اما حالا سوال اينجاست كه من بهش زنگ بزنم اين حرف رو بزنم يا بزارم دوباره خودش تماس بگيره؟؟؟؟؟
    امروز يه اس ام اس عشقولانه داد فقط... منم جواب ندادم!!!

    اون گفت يه قرار ملاقات واسه بعده ماه رمضون بذار تا رو در رو صحبت كنيم... به نظرتون اين مساله خواستگاري رو تلفني بهش بگم يا بذارم بعده ماه رمضون اگه ديدمش؟؟؟؟؟

    پيشنهاد قرار ملاقات رو بذارم خودش دوباره پيگير بشه و زنگ بزنه ، به نظرم اين طوري بهتره، درسته؟؟؟ ((البته توي تماس قبليش گفته بود خبرش از من باشه))

    چي كار كنم بهتره؟؟؟

  2. #32
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 دی 91 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1390-11-14
    نوشته ها
    548
    امتیاز
    1,860
    سطح
    25
    Points: 1,860, Level: 25
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 40
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,833

    تشکرشده 1,864 در 493 پست

    Rep Power
    69
    Array

    RE: بازگشت دوباره... اگه جاي من بودين چي كار ميكردين؟

    رامای عزیز

    ایشون را به شکل یک خواستگار ببین
    نه آشنای قبلی
    نه دوست پسر


    یک بار SMS بده و بگو من دیگه هیچ دلیلی واسه ادامه آشنائی یا رابطه نمیبینم. اگر مایلی به عنوان یک مورد ازدواج در موردت فکر کنم و تصمیم بگیرم برای خواستگاری با خانوادم تماس بگیرید
    تمام

    ۳۶ تا پست هاست که اگه نصفش هم جواب باشه یعنی حدود ۲۰ بار تکرار شده که جوابش را نده. شما هر بار میگی فهمیدم. بعد در ادامش یه چیزی مینویسی که یعنی نفهمیدم !

    قرار ملاقات دیگه چیه؟



  3. 4 کاربر از پست مفید پیدا تشکرکرده اند .

    پیدا (جمعه 20 مرداد 91)

  4. #33
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 17 بهمن 91 [ 23:23]
    تاریخ عضویت
    1391-4-21
    نوشته ها
    149
    امتیاز
    1,193
    سطح
    18
    Points: 1,193, Level: 18
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 7
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    372

    تشکرشده 373 در 113 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: بازگشت دوباره... اگه جاي من بودين چي كار ميكردين؟

    پيداي عزيز من نگفتم قرار ملاقات واسه تفريح وخوش گذروني بذاريم كه شما اين طوري ميفرماييد!!!!!! فقط گفتم مساله خواستگاري رو حضوري بگم يا تلفني.... كه شما نظرت اينه كه اس ام اسي بگم
    شما هم بدتر از من خيلي عصباني هستين هااااااا

  5. کاربر روبرو از پست مفید rama25 تشکرکرده است .

    rama25 (دوشنبه 16 مرداد 91)

  6. #34
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 17 آبان 91 [ 23:49]
    تاریخ عضویت
    1391-3-31
    نوشته ها
    42
    امتیاز
    700
    سطح
    13
    Points: 700, Level: 13
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 100
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    38

    تشکرشده 43 در 22 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: بازگشت دوباره... اگه جاي من بودين چي كار ميكردين؟

    راما جان به نظر من حضوری نرو.
    هم ممکنه ایشون به عنوان چراغ سبز ببینه و حرفاتو جدی نگیره.
    هم ممکنه باز ببینیش و 2 باز خوشکل نگات کنه دلت بلرزه..
    بنظرم یا تلفنی بگو

  7. 2 کاربر از پست مفید hampa تشکرکرده اند .

    hampa (دوشنبه 16 مرداد 91)

  8. #35
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 03 آبان 91 [ 02:52]
    تاریخ عضویت
    1391-5-03
    نوشته ها
    93
    امتیاز
    716
    سطح
    14
    Points: 716, Level: 14
    Level completed: 16%, Points required for next Level: 84
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    199

    تشکرشده 199 در 73 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: بازگشت دوباره... اگه جاي من بودين چي كار ميكردين؟

    راماااااا جووون
    تلفنی بگو دیگه عزیزم.

  9. کاربر روبرو از پست مفید زیبا خانوم تشکرکرده است .

    زیبا خانوم (جمعه 20 مرداد 91)

  10. #36
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 07 شهریور 91 [ 11:25]
    تاریخ عضویت
    1391-5-27
    نوشته ها
    4
    امتیاز
    410
    سطح
    8
    Points: 410, Level: 8
    Level completed: 20%, Points required for next Level: 40
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    1
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    RE: بازگشت دوباره... اگه جاي من بودين چي كار ميكردين؟

    رامای عزیز ، من همین الان عضو سایت شدم . راستش دیشب دنبال یه راهی می گشتم برای حل مشکلم و به این سایت رسیدم . ماجرای 5 ماه پیش تو دقیقا ماجرای خود منه و شخصیت تو هم یه جورایی شخصیت خودمه . راستش خیلی داغونم و حوصله تایپ کردن ندارم . می خواستم پیغام خصوصی برات بذارم بهم اجازه دسترسی نداد . لطفا آدرس ایمیل یا ... تو پیغام خصوصی برام بذار . من خیلی با منو های این سایت آشنا نیستم .
    خیلی نیاز به کمک دارم . منتظرم عزیزم

  11. #37
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 24 خرداد 00 [ 00:30]
    تاریخ عضویت
    1387-6-17
    محل سکونت
    سنندج
    نوشته ها
    2,799
    امتیاز
    71,961
    سطح
    100
    Points: 71,961, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran50000 Experience PointsSocialTagger First Class
    تشکرها
    9,001

    تشکرشده 10,164 در 2,192 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: بازگشت دوباره... اگه جاي من بودين چي كار ميكردين؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط نهال 24
    رامای عزیز ، من همین الان عضو سایت شدم . راستش دیشب دنبال یه راهی می گشتم برای حل مشکلم و به این سایت رسیدم . ماجرای 5 ماه پیش تو دقیقا ماجرای خود منه و شخصیت تو هم یه جورایی شخصیت خودمه . راستش خیلی داغونم و حوصله تایپ کردن ندارم . می خواستم پیغام خصوصی برات بذارم بهم اجازه دسترسی نداد . لطفا آدرس ایمیل یا ... تو پیغام خصوصی برام بذار . من خیلی با منو های این سایت آشنا نیستم .
    خیلی نیاز به کمک دارم . منتظرم عزیزم
    طبق قوانین همدردی، قرار دادن آدرس ایمیل در تاپیک های عمومی ،و یا درخواست آن ممنوع است و با کاربرانی که از این قانون پیروی نکنند برخورد خواهد شد.

    چنانچه مشکلی دارید، در انجمن مربوطه مشکل خود را مطرح نمائید تا رسیدگی شود

  12. 2 کاربر از پست مفید keyvan تشکرکرده اند .

    keyvan (شنبه 28 مرداد 91)

  13. #38
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 17 بهمن 91 [ 23:23]
    تاریخ عضویت
    1391-4-21
    نوشته ها
    149
    امتیاز
    1,193
    سطح
    18
    Points: 1,193, Level: 18
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 7
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    372

    تشکرشده 373 در 113 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: بازگشت دوباره... اگه جاي من بودين چي كار ميكردين؟

    نهال عزيز همين طور كه مديران و ارشد هاي تالار گفتن اينجا اجازه گذاشتن ايميل و شماره و ... رو نداريم
    منم به كمك همين دوستان همدردي و از طريق تاپيك هام به صورت عمومي به نتيجه رسيدم

    پس اگه حوصله تايپ كردن داري يه تاپيك جديد باز كن ... حتما دوستان راهنمايي هاي خوبي براي حل مشكلت ميكنن...
    و اگه حوصله تايپ نداري ، تاپيك هاي من رو با دقت مضاعف و كامل بخون، ميتوني همون روش ها رو كه دوستان پيشنهاد كردن عملي كني


    موفق باشي دوست عزيزم

  14. #39
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 17 بهمن 91 [ 23:23]
    تاریخ عضویت
    1391-4-21
    نوشته ها
    149
    امتیاز
    1,193
    سطح
    18
    Points: 1,193, Level: 18
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 7
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    372

    تشکرشده 373 در 113 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: بازگشت دوباره... اگه جاي من بودين چي كار ميكردين؟

    رهاي عزيزم ممنونم كه به يادم بودي

    قبل از اينكه من تماس بگيرم، خودش يه بار ديگه باهام تماس گرفت، ميخواست اظهار دلتنگي كنه دوباره... ميگفت احساس ميكنم نميتونم تا آخر ماه رمضون براي ديدنت صبر كنم، بيا همين امروز بريم بيرون ببينمت
    منم گفتم: قرار نيست دوباره بريم بيرون، من فكرام رو كردم، ديدار بعدي اگه در كار باشه منزل ما در حضور خانواده هامونه
    گفت:راما اول بذار يه بار ديگه بيرون ببينمت ، حرف زياد واسه گفتن دارم، يه چيزايي كه نشد بهت بگم و اين مدت به خاطرش ازت دور شدم... فقط يه بار ديگه بيا
    ((اين قسمت من داشتم از كنجكاوي ميمردمممممممم كه چي ميخواسته بگه))
    گفتم هر حرفي باقي مونده همين الان پشت تلفن بگو
    گفت تلفني نميشه ، بايد حضوري بهت بگم
    گفتم: حضوري نميشه
    گفت: هر جور تو مايلي...
    ناراحتي رو توي صداش احساس ميكردم ، اما زياد اهل التماس و اصرار و اين حرفها نيست
    احساس كردم دلخور شده ... باهاش خدا حافظي كردم...

    كار اشتباهي نكردم كه دوباره بهش فرصت صحبت كردن رو ندادم؟؟؟؟؟
    يعني چي ميخواسته بگه!!!!! ....بهونه اورده تا دوباره باهاش برم بيرون؟؟؟

    نميدونم.... الان كه ديگه 4 ، 5 روزه خبري ازش نيست... اگه خبري شد بهتون ميگم


  15. 2 کاربر از پست مفید rama25 تشکرکرده اند .

    rama25 (سه شنبه 31 مرداد 91)

  16. #40
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 22 دی 91 [ 03:36]
    تاریخ عضویت
    1391-4-24
    نوشته ها
    16
    امتیاز
    508
    سطح
    10
    Points: 508, Level: 10
    Level completed: 16%, Points required for next Level: 42
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    24

    تشکرشده 24 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: بازگشت دوباره... اگه جاي من بودين چي كار ميكردين؟

    آفرین راما. خوشم اومد.ببین خود من خیلی احساساتیم و دل نازک. یعنی خیلی سریع میگم باشه اشکال نداره ولی اینجور موقعیتا این یه ضعفه. پس کار خوبی کردی که قوی بودی. چون میخواسته اظهار علاقه کنه و تو هم احساساتی بشی و بهش فرصت بدی که بازم رابطه مثل قبل ادامه پیدا کنه که دست خودش باز باشه. ببین مطمئن باش اگه میتونست بدون تو سر کنه برنمیگشت و حالا که برگشته باید شرایطتو قبول کنه چون حتما بی تو نمیتونسته سر کنه. پس همچنان قوی باش. ببین این میخواد که با تو باشه. حالا این که چطور با هم باشید رو تو باید تعیین کنی. اگه اون نیاد خونتون یعنی بازم یه رابطه دوستی میخواد و تو دیگه نمیتونی تحمل کنی ولی اگر راست بگه تو خونتون میبینیش ایشالا. ماجرای تو ذهنمو مشغول کرده و همیشه برات دعا میکنم. تو هم برامن دعا کن.

  17. 2 کاربر از پست مفید raahaa تشکرکرده اند .

    raahaa (دوشنبه 30 مرداد 91)


 
صفحه 4 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. بدهكاري همسرم و قرض كردن چيكار كنم؟
    توسط Maleka در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 دی 95, 15:01
  2. شما جاي من بودين چي كار ميكردين
    توسط sepide2 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: شنبه 04 خرداد 92, 15:23
  3. پاسخ ها: 42
    آخرين نوشته: چهارشنبه 13 دی 91, 13:13
  4. با مامانم چيكار كنم ؟
    توسط حنان در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: چهارشنبه 19 فروردین 88, 19:55
  5. نميدونم چيكار كنم؟
    توسط ساقی جان در انجمن ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 08 فروردین 87, 07:40

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 13:16 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.