چشم دوست عزیزم, هم فرمایشان شما و هم فرمایشان مدیر محترم همدردی رو کاملاً قبول دارم.


یه راهنمایی دیگه هم اگه به من بدین خیلی خیلی ممنونتون میشم, برای مشاوره حضوری کجا رو بهم پیشنهاد میدین؟ برام خیلی خیلی لازمه