به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 39
  1. #21
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 11 شهریور 88 [ 09:47]
    تاریخ عضویت
    1386-12-12
    نوشته ها
    350
    امتیاز
    6,773
    سطح
    54
    Points: 6,773, Level: 54
    Level completed: 12%, Points required for next Level: 177
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    218

    تشکرشده 222 در 118 پست

    Rep Power
    54
    Array

    RE: یه کم به خودمون بیایم(لطفا بخونید)

    سلام
    از همتون ممنون
    اما من تو او ما و...... باید چه کارهایی انجام بدیم به طور دقیق بگید این درسته از ماست که بر ماست
    لطفا نظراتتون را واضح تر و روشن بگید

  2. کاربر روبرو از پست مفید عارف تشکرکرده است .

    عارف (شنبه 01 تیر 87)

  3. #22
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 31 خرداد 87 [ 07:08]
    تاریخ عضویت
    1386-12-19
    نوشته ها
    15
    امتیاز
    3,686
    سطح
    38
    Points: 3,686, Level: 38
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 114
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    11

    تشکرشده 11 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: یه کم به خودمون بیایم(لطفا بخونید)

    ماتسفانه جامعه ما با این مشکل مواجهه است و به اصطلاح میخواد بگه که داره مدرن میشه ولی تاسف که این حرکات بازگذشت به قرون وسطی است و مشکل هم از خودمون ناشی میشه

  4. کاربر روبرو از پست مفید mery تشکرکرده است .

    mery (شنبه 01 تیر 87)

  5. #23
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 خرداد 88 [ 06:20]
    تاریخ عضویت
    1387-2-31
    نوشته ها
    378
    امتیاز
    6,522
    سطح
    52
    Points: 6,522, Level: 52
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 28
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    157

    تشکرشده 166 در 85 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: یه کم به خودمون بیایم(لطفا بخونید)

    ببخشید پست اشتباهی فرستادم ولی بااین حال اگه خبری داشتید بقیه هم خبر کنید

  6. #24
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 05 تیر 87 [ 13:54]
    تاریخ عضویت
    1387-3-29
    نوشته ها
    16
    امتیاز
    3,608
    سطح
    37
    Points: 3,608, Level: 37
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 42
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    3

    تشکرشده 4 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: یه کم به خودمون بیایم(لطفا بخونید)

    به نظر من این دنیا مثل دانشگاه هستش که ما اومدیم تو این دانشگاه تحصیل کنیم و رشد کنیم و این برخوردهای به ظاهر کوچیک و تصمیم گیریهای به ظاهر ناچیز ولی مهم هستن که جایگاه مادی و معنوی ما رو تشکیل میدن.
    اگه همه امون به این نکته توجه کنیم که هر کدوم از ما دارای ذره الهی هستیم و در شأن روحمون برخورد کنیم دیگه این مسائل اجتماعی و اخلاقی بوجود نمیاد.
    البته ناگفته نماند که در کنار این بدی ها هستش که خوبی خودش رو نشون میده. سعی کنیم به صورت مثبت در جامعه تأثیر گذار باشیم.
    ما میتونیم در طول روز حتی با یه کار کوچیک (حتی یک کار) که نیت رضای خدا درش باشه روزمون رو سپری کنیم و نتایج فوق العاده اشو ببینیم.

  7. #25
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 11 شهریور 88 [ 09:47]
    تاریخ عضویت
    1386-12-12
    نوشته ها
    350
    امتیاز
    6,773
    سطح
    54
    Points: 6,773, Level: 54
    Level completed: 12%, Points required for next Level: 177
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    218

    تشکرشده 222 در 118 پست

    Rep Power
    54
    Array

    RE: یه کم به خودمون بیایم(لطفا بخونید)

    محمد جان ممنون از لطفت

  8. #26
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 تیر 90 [ 23:16]
    تاریخ عضویت
    1387-4-01
    نوشته ها
    292
    امتیاز
    5,107
    سطح
    45
    Points: 5,107, Level: 45
    Level completed: 79%, Points required for next Level: 43
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    696

    تشکرشده 713 در 214 پست

    Rep Power
    48
    Array

    RE: یه کم به خودمون بیایم(لطفا بخونید)

    سلام دوستان
    توی دانشگاه ما یه کاریه چند سال انجام می شه و اون اینه که غذای اضاف سلف هر شب توی یه ماشین گذاشته می شه و توی محله های فقیر نشین پخش می شه . راننده این ماشین یه پیرمرده که با این محله ها و آدم هاشون آشناست و می دونه کی محتاج تره .
    یه بار حرف هایی شبیه همین حرف هایی که دوستان عزیزمان توی این تاپیک عنوان کردند را به او نزدم . می دونین چی گفت ؟ گفت که این جامعه مثل یه دریاچه است که روش لجن جمع شده درسته که لجن ها به چشم میان اما اگه لجن ها را کنار بزنیم توی اعماق جامعه مردمان هنوز هم مثل قدیمن .
    اگه فقط به تعداد دوستانی که توی این تاپیک و توی این سایت نظر داده اند نگاه کنید می بینید تعداد افرادی که می خوان خوب باشن کم نیست کافیه به هم کمک کنیم و با هم باشیم . وقتی آب تمیز می ره ته دیاچه لجن میاد رو وای می ایسته ؛ صحنه جامعه را هم اگه آدم های خوب و موثر خالی کنند آدم های ناشایسته پرش می کنند .
    منم بچه مسلمان !!! کتابم هست قرآن رسولم داده فرمان .. که وقت صحبگاهی .... کنم شکر الهی ..

  9. 4 کاربر از پست مفید مسلمان تشکرکرده اند .

    مسلمان (دوشنبه 03 تیر 87)

  10. #27
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 11 شهریور 88 [ 09:47]
    تاریخ عضویت
    1386-12-12
    نوشته ها
    350
    امتیاز
    6,773
    سطح
    54
    Points: 6,773, Level: 54
    Level completed: 12%, Points required for next Level: 177
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    218

    تشکرشده 222 در 118 پست

    Rep Power
    54
    Array

    RE: یه کم به خودمون بیایم(لطفا بخونید)

    سلام خسته خانم
    نیت کار خوب و نیک هست
    ولی به جای این کار ها بیاییم ریشه یابی کنیم و درد کهنه رو درمون کنیم

  11. #28
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 01 بهمن 89 [ 03:16]
    تاریخ عضویت
    1387-8-08
    نوشته ها
    76
    امتیاز
    3,748
    سطح
    38
    Points: 3,748, Level: 38
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 52
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    18

    تشکرشده 19 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: یه کم به خودمون بیایم(لطفا بخونید)

    سلام

    یکی بود یکی نبود
    من بودم تو بودی اون نبود

    این مساله رو اون خودش حل میکنه

  12. #29
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 04 اسفند 94 [ 11:19]
    تاریخ عضویت
    1387-7-01
    نوشته ها
    1,949
    امتیاز
    22,799
    سطح
    93
    Points: 22,799, Level: 93
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 551
    Overall activity: 6.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,205

    تشکرشده 4,460 در 1,179 پست

    Rep Power
    212
    Array

    RE: یه کم به خودمون بیایم(لطفا بخونید)

    نقل قول نوشته اصلی توسط sayehhaye_mah
    ببخشید من تازه واردم ولی اظهار نظر می کنم ، همه حرفهایی که زده شد درست ولی مگه این جامعه را کی تشکیل داده . خوده ما هستیم دیگه ممکنه ما فکر کنیم که یک نفر آدم بدی است چون نظراتش بانظرات ما یا عقایدش با مال ما متفاوت است و اگه یک نفر همه اون کارهایی را بکنه که ما خوشمون می یاد خوبه ولی واقعا اگه ما بتونیم اول یاد بگیریم با خودمون درست رفتار کنیم و بعد با دیگران و درد دیگران را درد خودمون بدونیم و سعی کنیم که همونطور که برای ساختن یه زندگی خوب واسه خودمون فعالیت می کنیم واسه بهتر کردن وضعیت این جامعه که عین یه خونه بزرگه تلاش کنیم و کوچکترینش اینکه دروغ به هم نگیم و حتی توی صف اتوبوس و نونوایی سعی نکنیم حق کسی را ضایع کنیم و اینطوری می شه امیدوار شد که در آینده ای نه چندان دور به کارهای بزرگتر دست بزنیم و خلاصه اگه بشینیم تا دیگران وضعیت را درست کنن اونها هم منتظر می مونن که ما اینکار رو بکنیم در نتیجه توی یه دایره بسته همیشه دور می زنیم بیاییم سعی کنیم سر کسی کلاه نگذاریم دروغ نگیم به شخصیت دیگران احترام بگذاریم با دیگران همدردی کنیم و دل دلشکسته ای را بدست آوردن خیلی خوبه فقط ای کاش بعضی ها اینقدر فرصت طلب و دو رو و ریاکار نبودند
    ممنون
    دوستمان حر فهای خوبی را زدنند... تشکر

  13. #30
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 04 اسفند 94 [ 11:19]
    تاریخ عضویت
    1387-7-01
    نوشته ها
    1,949
    امتیاز
    22,799
    سطح
    93
    Points: 22,799, Level: 93
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 551
    Overall activity: 6.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,205

    تشکرشده 4,460 در 1,179 پست

    Rep Power
    212
    Array

    RE: یه کم به خودمون بیایم(لطفا بخونید)


    بر هر کسی که می نگرم در شکایت است...........
    در حیرتم که گردش گردون به کام کیست؟

  14. کاربر روبرو از پست مفید حسین پور تشکرکرده است .

    حسین پور (یکشنبه 17 مهر 90)


 
صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:00 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.