به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 50
  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 05 شهریور 91 [ 15:58]
    تاریخ عضویت
    1391-5-17
    نوشته ها
    22
    امتیاز
    553
    سطح
    11
    Points: 553, Level: 11
    Level completed: 6%, Points required for next Level: 47
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    17

    تشکرشده 17 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ایا این شخص مناسب ازدواج هست؟ (درخواست دختر برای رابطه جنسی)

    نقل قول نوشته اصلی توسط maryam123
    سلام خدمت شما

    ایشون برای شما جذابیت دارن به این دلایل:

    هوش عالی
    موقیعت اجتماعی خوب
    وضعیت مالی خوب
    وضعیت ظاهری مناسب و جذاب


    خب..خودتون فکر میکنید اینها برای شروع یک زندگی مناسبه؟

    بهتر و واضح تر بگم

    شما به پاکدامنی..عفت...نجابت..متانت. . خویشتن داری ایشون چه نمره ای میدید؟

    همونقدر که موقیعت اجتماعی و ظاهری و مالیش شما رو مجذوب کرده مواردی رو که گفتم براتون چی؟

    شما و ایشون که تحصیلکرده هستید...

    خودتون بگید یه آدم تحصیلکرده همچین پیشنهادی میده؟

    اینکه ایشون خیلی راحت داره راجع به سرنوشت یک انسان دیگه اینجوری صحبت میکنه....درسته!؟

    شما رو میخواد یا بچه شما رو؟

    یعنی ایشون نمیخواد و تمایلی نداره شما در زندگیش باشید وگرنه پیشنهاد سلب مسئولیت نمیداد که..میداد!؟

    مگه میشه شریک زندگی رو صرفا با صحبت کردن شناخت؟!

    اگر میشد که اینهمه امار طلاق بالا نمیرفت.


    من فکر میکنم باید کمی در افکارتون در مورد این خانوم تجدید نظر کنید
    دقت شما روی صحبت بنده جای تشکر فراوان داره.
    من به عفت و پاکدامنی ایشون نمره صفررو میدم اما احتمال اینکه بخواد ازاین به بعد متعهد باشه هم وجود داره وگرنه اگر اعلام کنه من هیچوقت تعهدی نخواهم داشت که راحت تر بودم .
    یک ادم تحصیل کرده این پیشنهادو ممکنه بده درصورتی که مقید به مسائل مذهبی نباشه
    اما دلیل این شکل عجیب پیشنهاد از طرف همین فرد تحصیل کرده واهل حساب وکتاب و تعیین منافع شخصی با برنامه ریزی ایجاد سوال کرده.
    سرنوشت فردی که هنوز مشخص نیست داره درموردش راست میگه یا صرفا بلوف میزنه و ناشی از یک کامپلکس روانی درونی وناشناختس رو هنوز نمیتونم درموردش حرفی بزنم!
    میگه شمارو میخوام و این روش امتجان میزان تعهد شما بوده چون ظاهرا موارد خیانت جدی درزندگیشون دیده
    پیشنهاد سلب مسوولیت رو یک بار فقط مطرح کرد که احتمال میدم جدی نباشه البته اگربنا به گفته دوستمون دنباله بچه دار شدن پیش از ورود به 35 سالگی نباشه!
    برای تصمیم جدی ازدواج من حتما به مشاوره قوی مراجعه میکنم نه صرفا صحبت حساسیت این تصمیم پرواضحه اما اول باید نیتهاشو بشناسم که حتی به مشاور هم دروغ نگن با توجه به هوش بالاا.
    ممنونم دوست خوبم سوالاتتون رو به ترتیب پاسخ دادم .

  2. کاربر روبرو از پست مفید 7SINA تشکرکرده است .

    7SINA (پنجشنبه 19 مرداد 91)

  3. #12
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 دی 91 [ 19:55]
    تاریخ عضویت
    1391-3-08
    نوشته ها
    39
    امتیاز
    612
    سطح
    12
    Points: 612, Level: 12
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 38
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    133

    تشکرشده 137 در 34 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ایا این شخص مناسب ازدواج هست؟ (درخواست دختر برای رابطه جنسی)

    سلام مجدد.
    دوست عزیز من اطلاعات کمی درباره این بیماری دارم اما همین اندک اطلاعاتم به من میگه احتمال بارداری برای چنین افرادی ریسک خیلی خیلی بالایی داره.اما متوجه این مطلب که خودشون باعث این بیماری شدند نشدم.
    در هر صورت با توجه به تخصص ایشون مطمئنا خودشون به درجه بیماری و ریسکهای مربوط به بارداری بیشتر واقفند.
    اگر شما از بیماری ایشون مطمئن هستید میتونید با یه متخصص زنان در میون بگذارید و ببینید که آیا اصلا امکان بارداری ایشون هست یا نه؟
    فکر کنم جواب این سوال خودش میتونه به تنهایی خیلی از مسائل بینتون رو روشن کنه.
    اگر هم ایشون امکان بارداری داشته باشند فکر کنم همون مسئله سن خطر ذهنشون رو درگیر کرده باشه.
    فقط یه خواهش دارم اونم اینه که طوری سوالاتتون رو با ایشون مطرح نکنید که احساس کنند شما در حال تجسس در اموراتشون هستید.
    اینطوری بیشتر هم بهتون اعتماد میکنند و صادقانه تر جواب میدن.

  4. #13
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 05 شهریور 91 [ 15:58]
    تاریخ عضویت
    1391-5-17
    نوشته ها
    22
    امتیاز
    553
    سطح
    11
    Points: 553, Level: 11
    Level completed: 6%, Points required for next Level: 47
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    17

    تشکرشده 17 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ایا این شخص مناسب ازدواج هست؟ (درخواست دختر برای رابطه جنسی)

    نقل قول نوشته اصلی توسط arash1348
    دوست عزیز بنده فقط نظرم رو میگم، به قول جناب امید احساس میکنم وارد یک بازی شدید.

    بچه دار شدن سرانجام و نهایت یک رابطه ی رسمی بین زن و شوهر هست، گزینه ایی برای اثبات تعهد که نیست!اون هم قبل از ازدواج.

    مثل اینکه کنکور پرشکی قبول شده باشی و روز اول ورود به دانشکده به شما بگویند بیا این بیمار و این هم تیغ جراحی، قلبش رو عمل کن تا ببینیم تو اصلا واقعا میخوای جراح بشی؟

    البته مثال زیاد ربطی نداشت! ا اما منظور اینه که این خانم قدم آخر رو الان برداشته و موضوع خیلی مشکوکه.

    این بازی حتما قرار نیست یک بازی پلیسی جنایی هم باشه، شاید یک بازی غیر اخلاقی و صرفا هوس بازی باشه.
    .
    ممنونم از نظرمنطقیتون
    ببینید مساله کمی پیچیده تر هم میشه چراکه ایشون قصد راه اندازی یک شرکت صادرات فراوده های نفتی رو البته توسط یک دوست دارای روابط دولتی داره وروی کمک بنده حساب زیادی باز کرده والبته ازاین نظر هم از ابتدا به اشنایی پرداخته بود و قصد اشنایی بنده با فرد مورد نظر رو داره ومیگه شرایط مالی من خیلی بهتر میشه و اینکه البته خود ایشون توی اینکار دردرجه دوم اهمیت هستند البته پیگیر وجدی هستند مقدار منافعش از شرکت مزبور هنوز برای من روشن نیست.
    جالبه بگم دیشب گفته بود میاد با مادر بنده صحبت کنه ولی نیومد شاید اینکارش هم حتی برای جلب اعتماد باشه یا شناخت بیشتروصرفا هوس بازی نباشه !

  5. کاربر روبرو از پست مفید 7SINA تشکرکرده است .

    7SINA (چهارشنبه 18 مرداد 91)

  6. #14
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 29 اردیبهشت 98 [ 09:11]
    تاریخ عضویت
    1391-2-29
    نوشته ها
    939
    امتیاز
    15,687
    سطح
    80
    Points: 15,687, Level: 80
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 163
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    6,262

    تشکرشده 5,821 در 1,048 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    142
    Array

    RE: ایا این شخص مناسب ازدواج هست؟ (درخواست دختر برای رابطه جنسی)

    اینجور که پیداست شما خودتون خیلی راغب هستین که با این خانم ازدواج کنید و رابطه داشته باشید چون بیشتر به دنبال محکم کردن این رابطه هستید و شاید بشه گفت که تو جوابها دنبال اون جوابی هستین که به شما اوکی در ادامه این رابطه داده بشه!!

  7. 2 کاربر از پست مفید نادیا-7777 تشکرکرده اند .

    نادیا-7777 (پنجشنبه 19 مرداد 91)

  8. #15
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 19 تیر 94 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-7-30
    نوشته ها
    1,886
    امتیاز
    17,095
    سطح
    83
    Points: 17,095, Level: 83
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 255
    Overall activity: 61.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    9,194

    تشکرشده 9,665 در 1,930 پست

    Rep Power
    214
    Array

    RE: ایا این شخص مناسب ازدواج هست؟ (درخواست دختر برای رابطه جنسی)

    سلام دوست عزیز.به همدردی خوش اومدی

    به نظر من شما خودتو خیلی درگیر چرایی این موضوع نکن...چون این زیاد مهم نیست خصوصا تو ازدواج..


    اینکه ایا ترسیده سنش برای بچه دار شدن بالا بره یه بهونه معذرت میخوام مسخره است.مگه راه ازدواج واسه بچه دار شدن بسته شده؟؟؟

    کسی که بارها روابط جنسی داشته و هیچ کدوم هم به ازدواج نرسیده یا واقعا بی بند و بار شده و هیچ قید و بند ذهنی برای رفتارش نداره یا میخواد با سوءاستفاده از وابستگی که ممکنه بین شما اون ایجاد بشه شما رو پاگیر خودش کنه و شاید اصلا درخواستش برای بارداری هم برای درگیر کردن بیشتر شما با خودش باشه که نتونین رهاش کنین.

    حالا اینکه دلیلش چیه رو نمیدونم..ایا میخواسته شما رو حتما به ازدواج سوق بده؟ایا شما براش منفعت مادی و .. میتونین داشته باشین؟؟ایا اثرات روابط گذشتشه؟؟؟

    ......دقیقا مشخص نیست و به نظر من چندان هم مهم نیست..چون اگه شما با این فرض که اگه تغییر کنه و اصلاح بشه میخوام باش ازدواج کنم،،،اگه فکر میکنید شما باعث این تصمیم برای تغییر میشی اشتباهه..

    تغییر در رفتار و عادتهای زندگیمون باید کاملا اختیاری و براساس تفکر و مطالعه زیاد باشه..اینکه ما تحت تاثیر مسائل هیجانی مثل رابطه با جنس مخالف تغییر کنیم..این تغییر مدت زیادی دوام نمیاره..

    هر چند که اصلا این خانوم علاقه ای به تغییر روندش عنوان نکرده.

    یادتون باشه کش دادن بیش از حد این موضوع شما رو بیشتر درگیر میکنه و ممکنه عملا اجازه یه تصمیم منطقی رو بهتون نده و دیگه نتونین خودتونو از این ماجرا یا بقول خودتون بازی بیرون بکشید.و این خیلیی مهمه

    اگه هم که برات مهم نیست چطور زنیه که هیچی.

    موفق باشی

  9. 5 کاربر از پست مفید بهار.زندگی تشکرکرده اند .

    بهار.زندگی (چهارشنبه 18 مرداد 91)

  10. #16
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 05 شهریور 91 [ 15:58]
    تاریخ عضویت
    1391-5-17
    نوشته ها
    22
    امتیاز
    553
    سطح
    11
    Points: 553, Level: 11
    Level completed: 6%, Points required for next Level: 47
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    17

    تشکرشده 17 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ایا این شخص مناسب ازدواج هست؟ (درخواست دختر برای رابطه جنسی)

    نقل قول نوشته اصلی توسط نادیا-7777
    اینجور که پیداست شما خودتون خیلی راغب هستین که با این خانم ازدواج کنید و رابطه داشته باشید چون بیشتر به دنبال محکم کردن این رابطه هستید و شاید بشه گفت که تو جوابها دنبال اون جوابی هستین که به شما اوکی در ادامه این رابطه داده بشه!!
    نه اشتباه نکنید دنبال روشن شدنه مساله هستم میخوام راه حلی پیدابشه که بهتر شناخت پیدا کنم و وابستگی رو نمیتونم انکارکنم شاید ازمنظر شخص ثالث کاملا غیرمناسب باشه اما این رو درنظر بگیرید که من بافردخاصی روبه رو هستم نه یک فرد باشرایط معمولی که به راحتی قابل دستیابیه بازم ممنونم

  11. #17
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 16 تیر 92 [ 10:42]
    تاریخ عضویت
    1390-9-27
    نوشته ها
    69
    امتیاز
    1,365
    سطح
    20
    Points: 1,365, Level: 20
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    437

    تشکرشده 441 در 83 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ایا این شخص مناسب ازدواج هست؟ (درخواست دختر برای رابطه جنسی)

    سلام
    این توضیحاتی که شما دادین رنگ و بوی خوبی نداره
    بچه دار شدن قبل از ازدواج اونم بچه ولد زنا
    با افراد دیگه رابطه داشتن و دلایل واهی
    ایجاد شرکت صادرات نفت و آشنا بودن با افراد دولتی
    ببین
    تو این چن سال گذشته با حجم بالای اختلاص و خارج کردن ارز و قربانی شدن افراد زیاد که به عنوان پوششی استفاده شدن که در مواقع خواص قربانی بشن تا راهی هموار برای دیگران آماده بشه
    اینو بدون مورد شما شبیه کسایی میمونه که می خوان برای بالا رفتن از پله دیگران و اسیر کنن
    دقت کن قربانی نباشیی چون با گفته های شما بوش میاد

  12. 5 کاربر از پست مفید جرجیس تشکرکرده اند .

    جرجیس (پنجشنبه 19 مرداد 91)

  13. #18
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 05 شهریور 91 [ 15:58]
    تاریخ عضویت
    1391-5-17
    نوشته ها
    22
    امتیاز
    553
    سطح
    11
    Points: 553, Level: 11
    Level completed: 6%, Points required for next Level: 47
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    17

    تشکرشده 17 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ایا این شخص مناسب ازدواج هست؟ (درخواست دختر برای رابطه جنسی)

    نقل قول نوشته اصلی توسط جرجیس
    سلام
    این توضیحاتی که شما دادین رنگ و بوی خوبی نداره
    بچه دار شدن قبل از ازدواج اونم بچه ولد زنا
    با افراد دیگه رابطه داشتن و دلایل واهی
    ایجاد شرکت صادرات نفت و آشنا بودن با افراد دولتی
    ببین
    تو این چن سال گذشته با حجم بالای اختلاص و خارج کردن ارز و قربانی شدن افراد زیاد که به عنوان پوششی استفاده شدن که در مواقع خواص قربانی بشن تا راهی هموار برای دیگران آماده بشه
    اینو بدون مورد شما شبیه کسایی میمونه که می خوان برای بالا رفتن از پله دیگران و اسیر کنن
    دقت کن قربانی نباشیی چون با گفته های شما بوش میاد
    ممنون دوست خوبم هشدار بسیار خوبی بود دقت زیادی میکنم که از این زاویه هم به قضیه نگاه کنم پوشش برای قربانی شدن رو البته نفهمیدم اما اگر مسوولیتهای حقوقی رومیگید اشنا هستم باهاشون/

    نقل قول نوشته اصلی توسط بهار.زندگی
    سلام دوست عزیز.به همدردی خوش اومدی

    به نظر من شما خودتو خیلی درگیر چرایی این موضوع نکن...چون این زیاد مهم نیست خصوصا تو ازدواج..


    اینکه ایا ترسیده سنش برای بچه دار شدن بالا بره یه بهونه معذرت میخوام مسخره است.مگه راه ازدواج واسه بچه دار شدن بسته شده؟؟؟

    کسی که بارها روابط جنسی داشته و هیچ کدوم هم به ازدواج نرسیده یا واقعا بی بند و بار شده و هیچ قید و بند ذهنی برای رفتارش نداره یا میخواد با سوءاستفاده از وابستگی که ممکنه بین شما اون ایجاد بشه شما رو پاگیر خودش کنه و شاید اصلا درخواستش برای بارداری هم برای درگیر کردن بیشتر شما با خودش باشه که نتونین رهاش کنین.

    حالا اینکه دلیلش چیه رو نمیدونم..ایا میخواسته شما رو حتما به ازدواج سوق بده؟ایا شما براش منفعت مادی و .. میتونین داشته باشین؟؟ایا اثرات روابط گذشتشه؟؟؟

    ......دقیقا مشخص نیست و به نظر من چندان هم مهم نیست..چون اگه شما با این فرض که اگه تغییر کنه و اصلاح بشه میخوام باش ازدواج کنم،،،اگه فکر میکنید شما باعث این تصمیم برای تغییر میشی اشتباهه..

    تغییر در رفتار و عادتهای زندگیمون باید کاملا اختیاری و براساس تفکر و مطالعه زیاد باشه..اینکه ما تحت تاثیر مسائل هیجانی مثل رابطه با جنس مخالف تغییر کنیم..این تغییر مدت زیادی دوام نمیاره..

    هر چند که اصلا این خانوم علاقه ای به تغییر روندش عنوان نکرده.

    یادتون باشه کش دادن بیش از حد این موضوع شما رو بیشتر درگیر میکنه و ممکنه عملا اجازه یه تصمیم منطقی رو بهتون نده و دیگه نتونین خودتونو از این ماجرا یا بقول خودتون بازی بیرون بکشید.و این خیلیی مهمه

    اگه هم که برات مهم نیست چطور زنیه که هیچی.

    موفق باشی
    بهترین نتیجه ای که خودم رسیده بودم به اون رو گفتید پایبند کردن طرف به رابطه به خاطر تجارب بد قبلی البته ازبدترین روش ممکن اما مگه نمیفهمه به عنوان یک زن این تعهد تا اخر عمر زیر سواله وبه ازدواج نمیتونه برسه با این روش شروع ؟
    چرا خواسته منو وابسته خودش کنه چرا اینجوری اخه؟؟؟انتقام جویی یا هوس بازی یا؟؟؟؟

  14. #19
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 19 تیر 92 [ 23:18]
    تاریخ عضویت
    1389-11-07
    نوشته ها
    229
    امتیاز
    2,964
    سطح
    33
    Points: 2,964, Level: 33
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 86
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,263

    تشکرشده 1,270 در 233 پست

    Rep Power
    38
    Array

    RE: ایا این شخص مناسب ازدواج هست؟ (درخواست دختر برای رابطه جنسی)

    موضوع بزینس رو که مطرح کردید نظرم برگشت، شاید اهداف دیگه ایی غیر از هوس بازی داره.شاید هم یک قصه باشه فقط.
    من احساس خوبی نسبت به این قضیه ندارم.
    بعضی آدم ها که تصور میشه خیلی باهوشن،بعضی وقت ها کارهایی میکنن که آدم به عقلشون هم شک میکنه چه برسه به هوششون.
    به هر حال مراقب باشید که یک طعمه نباشید.
    مخصوصا در موضوع صادرات محصولات فرآوده های نفتی، این کار زیاد هم به رابطه بازی نیاز نداره، یک روال قانونی داره که باید طی بشه. سختیش فقط بازاریابی در سطح بین المللی هست، وگرنه از نظر داخلی مشکلی ندارید که نیاز به رابطه داشته باشه.
    شاید میخواد شما رو به عنوان همسر خودش وارد معاملات کنه و بعد هم ...
    من اگر جای شما بودم با این روشی که خانم داره میاد جلو، خودم رو کنار میکشیدم.



  15. 2 کاربر از پست مفید arash1348 تشکرکرده اند .

    arash1348 (پنجشنبه 19 مرداد 91)

  16. #20
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 19 تیر 94 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-7-30
    نوشته ها
    1,886
    امتیاز
    17,095
    سطح
    83
    Points: 17,095, Level: 83
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 255
    Overall activity: 61.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    9,194

    تشکرشده 9,665 در 1,930 پست

    Rep Power
    214
    Array

    RE: ایا این شخص مناسب ازدواج هست؟ (درخواست دختر برای رابطه جنسی)

    مگه نمیفهمه به عنوان یک زن این تعهد تا اخر عمر زیر سواله وبه ازدواج نمیتونه برسه با این روش شروع ؟
    اما طرف مقابلش رو با رابطه جنسی میتونه وابسته به خودش بکنه دیگه.نه؟؟؟
    من خودم یه زنم و میدونم چطور با روشهای جنسی میشه طرف رو خام کرد..حالا اگه خودم قید و بند داشته باشم که خوب سراغ اینکارا نمیرم.اگه نداشته باشمم ....

    چرا خواسته منو وابسته خودش کنه چرا اینجوری اخه؟؟؟انتقام جویی یا هوس بازی یا؟؟؟؟
    نمیدونم داداش من..اوناییم که گفتیم در حد حدس بود چون ما که علم غیب نداریم..

    اما شما اصل حرف منو ول کردی و فرعش رو چسبیدی.
    اصل حرفم اینه که تو ازدواج باید طرفتو همینطوری که هست بپذیری..نه اینکه تغییر میکنه و فلان میشه و بهمان میشه.

    و ضمنا بعضی چیزا رو هرچی بیشتر جلو بری بیشتر غرقش میشی..هرچی رابطت خصوصا از نوع جنسی با اون دختر بیشتر بشه جدا شدن برات سختتر میشه..اونوقت هی دنبال بهونه میگردی و توجیه....

    دیگه از ما گفتن بود.


    موفق باشی

  17. 2 کاربر از پست مفید بهار.زندگی تشکرکرده اند .

    بهار.زندگی (چهارشنبه 18 مرداد 91)


 
صفحه 2 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ایا امکار برگزاری کارگاه خودشناسی هست؟
    توسط سارابختیاری در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: پنجشنبه 17 مرداد 92, 19:37
  2. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: شنبه 20 خرداد 91, 14:03
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 04 بهمن 90, 20:16
  4. برخورد شما با همسرتان چگونه است؟! (تست خود شناسی)
    توسط elina در انجمن شوهران و زنان از یکدیگر چه انتظاراتی دارند
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 23 آبان 87, 14:14
  5. +رابطه جنسی سالم چگونه رابطه ای است؟
    توسط 50%mahdi در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: چهارشنبه 06 شهریور 87, 01:53

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:16 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.