سلام
یه خواهش اینقدر لی لی به لالای نامزدتون نگذارید .
وطوری وانمود نکنید که این کاراش به خاطر شماس سربازی رفتن یکی از وظایف پسراس وبرای اینکه در اینده با مشکل روبرو نشن باید برن وشما فقط یاداوری کردین که یه کاری رو 10ساله پشت گوش انداخته .
ببخشید اینقدر رک گفتم ولی برادر منم اولای خدمتش اینجوری بود هر چی بیشتر دیگران در کش میکردن واسش سخت تر میشد تا من یه روز قاطی کردم واسش و ازش خواستم بجای اینکه هی عذاب بده خودشو از این موقعیت لذت ببره سعی کنه با دید خوب به قضیه نگاه کنه ماهم اعصاب نداریم بشینیم غصه اقارو بخوریم ....
اون دوران تموم شد وحالا ازون روزا چند تا عکس مونده که گذاشته پیش عکسای دیگه خونوادگیه وهر روز یاد خاطرات خوش اون موقع میکنه ومیخنده
شماهم زیاد قضیه روبزرگ نکن الان باید به فکر مقدمات شروع زندگی باشین واینجوری کمکش کنین
البته این نظر منه حتما درست نیستا![]()







.
می کردند
! 

، چت کردن و گوش دادن به موسیقی توی شبهای پست خیلی انرژی بخشه ولی وای به حالش اگه گوشیش رو بگیرن

علاقه مندی ها (Bookmarks)