سلام حرف یاد دادن چاره کار شما نیست .شما باید منطق خود را پیدا کنی و با اراده و ایمانی که به هدفت داری سر حرفت وایستی گول این حرفهاشم نخور.(که دختر خراب زیاده و...)فردا که به خواسته های کوجیک و بزرگش تن دادی تو هم میشی یکی از همونا براش(البته ببخشید رک میگم!)فکر موقعیت خودت رو نمیکنی به فکر فردائی باش که باید تو این جامعه قدم برداری وبه عاقبتش بیشتر فکرکن. من میدونم اگه بخوای موفق میشی!








علاقه مندی ها (Bookmarks)