سلام بهار جان
منظورم از عشق همین دوست داشتن زیاد یک نفره و اون هم شما رو دوست داشته بشه و احساسات به هم بدین و در گیر هم شین.
به حدی که انرژی مثبت و زیبایی ها این عشق وجود شما رو فرا بگیره که زشتی ها و سختی های پیرامون در آن گم بشه.![]()
تشکرشده 5 در 3 پست
سلام بهار جان
منظورم از عشق همین دوست داشتن زیاد یک نفره و اون هم شما رو دوست داشته بشه و احساسات به هم بدین و در گیر هم شین.
به حدی که انرژی مثبت و زیبایی ها این عشق وجود شما رو فرا بگیره که زشتی ها و سختی های پیرامون در آن گم بشه.![]()
bahare.66 (سه شنبه 17 مرداد 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)