سلام دوست خوبم
منم یک ساله ازدواج کردم 2 سال هم تو عقد بودیم و من هم همین اشتباه رو کردم که دوران عقد اجازه به این کار ندادم
از روز اول عروسیم تا الان هر دکتری بگید رفتم و حتی پیش روانپزشک رفتم داروهای قوی آرامبحش و هزار تا چیز دیگه هم خوردم ولی هنوز مشکل حل نشده
من مشکلم ترس نبود بلکه درد بود الان هم بعد از یک سال دیگه بیخیال شدم چون نه تنها ذره ای از دردم کم نشده بلکه ترس و احساس بد هم بهش اضافه شده
الان دیگه از رابطه جنسی بدم میاد سنی هم ندارم 22 سالمه
فقط هم ازت میخوام تا موقعی که آمادگیشو پیدا نکردی رابطه رو انجام ندی
چون به من گفتن درد طبیعیه و باید تحمل کنی من خیلی تحمل کردم ولی نتیجه اش شده همینی که میگی
تو پول خرج کردن هم کم نذاشتم
دوستانی که میگن پزشک زنان خوب اگه واقعا اطلاع دارین کسی رو معرفی کنید که با تجربه باشه و به فکر پول هم نباشه چون بخاطر پول خیلی ها هم منو اینور اونور دووندن تاجایی هم که تونستم درد رو تحمل کردم اما فایده ای نداشته








علاقه مندی ها (Bookmarks)