من و امید نیازمون به جنس مخالف شبیه هم هستش
چرا هر موقع صبحت از ازدواج میشه و میگیم 25 سالمونه همه می گن سنتون کمه
مغز ما هم مثل کامپیوتر می مونه وقتی یه کامپیوتر داشته باشی که سی پی یوش 2 هسته ای باشه یه برنامه سنگین باز کنی و برنامه دومی هم باز کنی و بخوای به کار دوم برسی به مشکل می خوری . چرا ؟ چون سی پی یو داره 90 درصد از خودش رو در اختیار برنامه اولی قراره می ده و برای کار دومی فقط 10 درصد از توان خودش رو داره به کار می گیره
نیاز به جنس مخالف در وجود امید و من و امثال ما ها 90 درصد از مغزمون رو به خودش اختصاص داده . وقتی مغزمون نیاز به جنس مخالف 90 درصد از مغزمون رو به خودش اختصاص داده چطور می تونیم با 10 درصد از مغزمون که باقی مونده هم درس خوند و هم کار کرد و .... . چطور میشه با این 10 درصد این کارا رو کرد ؟؟
من خودم به شخصه اگر نیازم به جنس مخالف برطرف بشه اون 90 درصدی که مغزم بهش اختصاص داده دیگه ازاد میشه و با 100 درصد مغزم خیلی راحت تر می تونم درس بخونم و خیلی راحت تر می تونم کار کنم و خیلی راحت تر می تونم به هدفم برسم . ولی متاسفانه حالا حالا باید 90 درصد مغزمون به جنس مخالف اختصاص داده بشه
( متاسفانه یکی از هدف هام که خیلی دوست داشتم بهش برسم رو به خاطر اینکه نیازم به جنس مخالف برطرف نشد رو رها کردم )
متاسفانه راه کار هایی که دوستان می دن عملی نیست
اقای Amiran . ما ادم ها وقتی گرسنه هستیم غذا می خوریم . وقتی سیر باشیم که نیاز به غذا نداریم
من خودم به شخصه دوست ندارم وقتی گرسنه هستم در سفره رو باز کنم و هر نیم ساعت یک بار یه لقمه نون بردارم و بخورم ... دوست دارم که وقتی گرسنم شد یه وعده غذای درست حسابی بخورم








علاقه مندی ها (Bookmarks)