سلام مهسا خانم
طاعات و عبادت هاي شما هم انشاالله قبول باشه.اختلاف و در گيري با خانواده ي همسر تنها مشكل شما نيست و خيلي ها با اين مسايل درگير بوده و هستند.به نظر من بهترين كار اينه كه صبر كنيد اگر انها رو ديدين تا خودشون چيزي نگفتن شما هم سعي در بحث كردن نكنيد و بگذاريد گذر زمان مشكل رو حل كنه .مثل قبل سلام و احوالپرسي كنيد و اگر خواستند صحبتي كنند بگين كه اين مشكل شما و پسرتون هست و من قصد دخالت ندارم.
انشاالله مشكلتون حل بشه و اميدوارم كه بدون منت هيچكسي خودتون بتونيد روي پاي خودتون بايستيد و ديگر ناراحت كمك كردن و يا نكردن خانواده ي همسرتان و ديگران نباشيد.








علاقه مندی ها (Bookmarks)