از همه همراهان و دوستان عزیزم نهایت تشکر و قدردانیو دارم
همانطور که گفتم در حال حاظر هیچ آثاری از کتکها رو تنم نمونده که بتونم برم پزشکی قانونی اون نامه کلانتری هم که شوهرم دفعه قبل گرفته بود بعد از اینکه نشونم داد پاره کرد اگه مدرکی داره یا نداره نمیدونم
راستش تو این مملکت خیلی به مردها حق میدند البته از آقایون محترم این تالار معذرت میخوام ولی اینقدر قانون حقو به اونها داده که به خودشون اجازه میدن هر ظلمی در حق زن بکنند
ساناز جان راستش اول صبح که منو بیرون کرد اولا من اینقدر حالم بد بود اصلا متوجه پارگی لباسهام نشدم تو اداره مدیرم متوجه شد دوما اون موقع صبح من واقعا جائیو نداشتم که برم اومدم اداره یه نیم ساعتی نشستم تو پارکینگ صورتمو شستم حالم یه خورده بهتر شد بعد رفتم سر کار گرچه بازم اونها متوجه شدند گریه کردم و صورتم متورمه
و اما دوستان
اولین قدمی که میخوام بردارم اینه که بعد از پایان قرار داد این خونه پولمو پس بگیرم و خودش با پول خودش در حد وسعش مجبوره خونه بگیره واسه زندگی، نه اینکه پولو من بدم ولی خونه به نام ایشون باشه و همیشه هم بگه خونمه هری برو بیرون و با اون وضع فجیع منو بیرون کنه
2- دعا کنید تا پایان سال ویزام بیاد و من از این بلا تکلیفی نجات پیدا کنم اونوقت اگه ایشون دوست داشتند منو تو مهاجرت همراهی کنند دیگه تو کشور غریب گرچه تنهام مثل همینجا ولی اونجا تو اون مملکت زن اولویت اوله و آقایون اجازه همچین کارهایی ندارند اونجا دستم بازتره و بی دردسر تر میتونم به رفتار بد ایشون ترتیب اثر بدم شایدم خودش فهمید که دیگه اونجا با زور یازو و گنده بودن کاری از پیش نمیبره و اصلاح شد و ما به زندگیمون ادامه دادیم چون ته دلم هنوز دوسش دارم و از جدایی و تنهایی هم میترسم
3- نمیخوام با شکایت کردن و کارهای قانونی با زندگیم لج و لجبازی بشه که هم محیط خونم پر تنش بشه هم اینکه ایشون لج کنند و منو تو این پروسه مهاجرت همراهی نکنند چون متاسفانه ایشونو به عنوان همسرم معرفی کردم و تا پایان بخش ویزا ایشون باید همراه من باشه
دوستان خوبم اگه پیشنهاد دیگه ای به ذهنتون میرسه لطفا راهنمایی کنید
دوستون دارم خیلی زیاد








علاقه مندی ها (Bookmarks)