سلام آقا شهاب
شما خودتون می گید "من با یک نفر دیگه رابطه برقرار کنم(در عین حال با 2 نفر رابطه داشته باشم)"
پس مشکلتون از اینکه ایشون با دو نفر بوده چیه؟؟ از هر دست بدید پس می گیرید!!من اینو به چشم خودم دیدم
تشکرشده 2 در 2 پست
سلام آقا شهاب
شما خودتون می گید "من با یک نفر دیگه رابطه برقرار کنم(در عین حال با 2 نفر رابطه داشته باشم)"
پس مشکلتون از اینکه ایشون با دو نفر بوده چیه؟؟ از هر دست بدید پس می گیرید!!من اینو به چشم خودم دیدم
MmMm (پنجشنبه 30 خرداد 87)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)