سلام
این شتری هستش که دم خونه همه پسرا می خوابه
برای پسرایی که وابسته چیزی یا کسی هستن خیلی مشکله من خودم وابسته خانواده بودم و سختم یود یه مدت ولی به شرایط عادت کردم
حالا خوبی دوست شما اینه که هر شب خونه هستش . باید سعی کنیم خودمون رو با شرایط وقف بدیم
خودم به خاطر این وابستگی 2 ماه اضافه خدمت خوردم چرا ؟ یک بار به خاطر اینکه 12 ساعت غیبت داشتم 2 روز رفتم بازداشتگاه یه بار دیگه هم 14 روز عید رو کامل اومدم خونه 14 روز در 3 ضرب شد و شد 42 روز اضافه خدمت . با خودم بعد از 14 روز فکر کردم که به خاطر 14 روز ارزش داشت که 42 روز اضافه وایسم خدمت کنم ؟ دیدم ارزش نداشت و بعد اون دیگه نه غیبت کردم و نه فرار . روزای سخت زیاد داشتم ولی الان که نگاه می کنم میگم یادش بخیر مخصوصا روزی که داشتم شهید می شدم . چه روزایی قشنگی بود دوست دارم برگردم به 8 ماه خدمت که بودم .
ای کاش دوستتون دوست منم بود و می بردمشم یه یگان خدمتی رو بهش نشون می دادم که بفهمه الان خدمت نمی کنه .
شما بهش امید بده .. شما بهش امید بدی واقعا بهش کمک می کنی . بهش بگو که الان تابستونه روز بلنده اذیت میشی .. یه دو ماه دیگه پاییز بشه و بعدش زمستان روز ها کوتاه میشه و مثل برق و باد می گذره . باهاش صحبت کن ببین به چی وابسته هستش و چی داره اذیتش می کنه .
راستی یه خواهشی ازتون دارم این گریه کردن هاش و حرف هایی که الان می زنه رو بعد ها تو سرش نکوبید .









علاقه مندی ها (Bookmarks)