به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 21

Threaded View

  1. #8
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 16 بهمن 93 [ 15:47]
    تاریخ عضویت
    1387-9-20
    نوشته ها
    27
    امتیاز
    4,599
    سطح
    43
    Points: 4,599, Level: 43
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 151
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    39

    تشکرشده 41 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تحمل نامزدم برای خدمت سربازی!

    سلام

    این شتری هستش که دم خونه همه پسرا می خوابه

    برای پسرایی که وابسته چیزی یا کسی هستن خیلی مشکله من خودم وابسته خانواده بودم و سختم یود یه مدت ولی به شرایط عادت کردم

    حالا خوبی دوست شما اینه که هر شب خونه هستش . باید سعی کنیم خودمون رو با شرایط وقف بدیم
    خودم به خاطر این وابستگی 2 ماه اضافه خدمت خوردم چرا ؟ یک بار به خاطر اینکه 12 ساعت غیبت داشتم 2 روز رفتم بازداشتگاه یه بار دیگه هم 14 روز عید رو کامل اومدم خونه 14 روز در 3 ضرب شد و شد 42 روز اضافه خدمت . با خودم بعد از 14 روز فکر کردم که به خاطر 14 روز ارزش داشت که 42 روز اضافه وایسم خدمت کنم ؟ دیدم ارزش نداشت و بعد اون دیگه نه غیبت کردم و نه فرار . روزای سخت زیاد داشتم ولی الان که نگاه می کنم میگم یادش بخیر مخصوصا روزی که داشتم شهید می شدم . چه روزایی قشنگی بود دوست دارم برگردم به 8 ماه خدمت که بودم .
    ای کاش دوستتون دوست منم بود و می بردمشم یه یگان خدمتی رو بهش نشون می دادم که بفهمه الان خدمت نمی کنه .

    شما بهش امید بده .. شما بهش امید بدی واقعا بهش کمک می کنی . بهش بگو که الان تابستونه روز بلنده اذیت میشی .. یه دو ماه دیگه پاییز بشه و بعدش زمستان روز ها کوتاه میشه و مثل برق و باد می گذره . باهاش صحبت کن ببین به چی وابسته هستش و چی داره اذیتش می کنه .


    راستی یه خواهشی ازتون دارم این گریه کردن هاش و حرف هایی که الان می زنه رو بعد ها تو سرش نکوبید .

  2. کاربر روبرو از پست مفید n.e.o تشکرکرده است .

    n.e.o (دوشنبه 16 مرداد 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. رابطه ی مسموم مجازی با نامزدم
    توسط afraa در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: پنجشنبه 22 مرداد 94, 21:42
  2. لجبازی
    توسط miganus در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: دوشنبه 29 فروردین 90, 13:14
  3. لجبازی
    توسط miganus در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: یکشنبه 14 فروردین 90, 18:16
  4. دوست مجازی ! احساس مجازی !
    توسط lord.hamed در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 41
    آخرين نوشته: دوشنبه 16 دی 87, 16:54
  5. عشق یک طرفه و بازی با احساساتم
    توسط hasty در انجمن ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: سه شنبه 30 بهمن 86, 12:45

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:07 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.