به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 23

Threaded View

  1. #13
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 آذر 91 [ 17:39]
    تاریخ عضویت
    1391-5-08
    نوشته ها
    14
    امتیاز
    516
    سطح
    10
    Points: 516, Level: 10
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 34
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    28

    تشکرشده 28 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: از زورگویی ها و اخلاقهای بد همسرم (قهرهای مکرر) به ستوه آمده ام.چه کنم؟

    سلام دوستان

    سپاسگزارم از همراهیتون

    راهکارهاتونو به کار بستم و تا حدودی موفق بودم.اما همسرم به حدی حساس شده که ممکنه با دیدن خورده نون روی فرش هم برافروخته بشه.بالاخره همه شما عزیزان هم میدونید که یه خونه همیشه مثل دسته گل نیست.

    همسرم با هیچکس نمیسازه...نمیدونم چش شده...مدام هم میگه تو منو به این روز درآوردی..تو منو حساس کردی..تو منو دیوونه کردی...

    این درحالیه که من واقعا چیزی برای همسرم کم نمیذارم...از خورد و خوراک گرفته تا هرچیزی که فکرش رو بکنید.کارهایی که همسرم اعتقاد داره تو با انجام دادنشون منو دیوونه میکنی مثلا ایناست:

    چرا با دمپایی اشپزخونه امدی روی فرش؟

    چرا همه وسایل سفره رو بردی پارچ آب رو جا گذاشتی؟

    چرا وقتی گفتی آش درست میکنم نکردی(من دیدم همسایه مون کلی غذای نذری برامون اورده و دیگه آش درست نکردم)

    امشب هم سر اینکه چرا پنیر سر سفره کمه با من کلی دعوا کرد.با وجود اینکه من پنیر خریده بودم و توی یخچال بود.با خودم گفتم بذار هروقت پنیر قبلی تموم شد پنیر جدید رو میبرم.اما اون تا دید پنیر کمه داد و بی داد کرد و قهر کرد و افطار هم نخورد.

    تا الان هم با من قهره.منم کاریش ندارم.

    همسرم توی جمع با کسی نمیسازه.چند روز پیش رفته بودیم مهمانی .اون با اقایون رفت فوتبال بازی کنه.اما دیدم 10 دقیقه بعد با قهر امد دست منو گرفت و برگشتیم خونه !

    تنها دلیلشم این بود که چرا فلانی اون کاری رو که من میگم نمیکنه....

    بدبختی من اینه که کسی مثل مادرش در ظاهر بهش میگه افرین پسرم..کار خوبی کردی و تشویقش میکنه.اما پشت سرش میگه عجب پسر نا اهل و نادانیه !

    بهار شادی عزیز ممنونم ازت.اما همسرم دوست داره در کارهای اشتباهش هم تاییدش کنم.و این واقعا کار سختیه برای من.

    در مورد دکوراسیون و اینکه کار خودمو بکنم وقتی برمیگرده میاد کنترل میکنه که ایا همه چیز همونطوری هست که اون خواسته یا نه....

    بارها بهش گفتم انقدر زیاد زیاد میوه نگیر...مثلا میره 2 کیلو انگور...2 کیلو شلیل...خربزه...طالبی...هندوان ..2کیلو موز میگیره.بارها گفتم اولا اینکه یخچال انقدر جا نداره و دوما اینکه این میوه ها خراب میشن.

    به خدا هرچند روز یکبار میره دم در یخچال و میوه ها رو چک میکنه.اگر میوه ای کپک زده باشه باز هم بساط قهر و حرف نزدن و ...به پا میشه.

    به من میگه تو مدیریتت در اداره یخچال کمه.تو اسم خودت رو هم میذاری زن؟!

    یه زمانایی میبینم میوه ای کپک زده یواشکی میندازمش دور.اما اون اشغال ها رو هم چک میکنه.

    راستش بهار شادی عزیز انقدر خونه کوچیک هست که یه پارتیشن هم بذاریم دیگه نمیتونیم تکون بخوریم.

    جدیدا هم مشکلی برامون پیش امده که کار رو خیلی خیلی برامون دشوار کرده.میخواستیم اسباب کشی کنیم و بریم یه خونه بهتر.اما وقتی از بانک امدیم بیرون متاسفانه کیف قاپی همه پولمون رو دزدید و رفت.

    حالا به ناچار مجبوریم بریم طبقه پایین خونه پدرش.این در حالیه که اونا اصلا روی خوشی نشون ندادن.و حتی مستقیم و غیر مستقیم گفتن که نیاین و اگر هم بیاین باید پول رهن رو جور کنید و بدید.

    همه اینها باعث ایجاد فشار مضاعف روی همسرم شده و اونم همه این فشارها رو به من منتقل میکنه.
    واقعا کم آوردم....خواهش میکنم بهم راهکارهای بیشتری ارائه بدید

    ممنونم از همه تون

  2. 4 کاربر از پست مفید آلاله تشکرکرده اند .

    آلاله (پنجشنبه 19 مرداد 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: دوشنبه 09 بهمن 96, 14:47
  2. با زورگویی ها و قهر های مکرر همسرم چگونه برخورد کنم
    توسط نشاط زندگی در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: شنبه 24 مهر 95, 17:26
  3. زورگویی خانواده های مدهبی مردسالار خودم و همسرم
    توسط mam در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: چهارشنبه 21 خرداد 93, 11:46
  4. ازدواج با یک فرد کلستومی
    توسط alirezaalireza در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: سه شنبه 20 خرداد 93, 00:36
  5. به ستوه امدم!
    توسط النا61 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: سه شنبه 08 اردیبهشت 88, 23:31

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 11:17 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.