عذاب وجدان یعنی پشیمونی از کار قبل و یعنی توبه...
خدا به هیچ توبه کننده ای نمیگه پست...
نا امیدی از رحمت خدا بزرگترین گناههتا خدا هست هیچ دلیلی برای ناامیدی نیست عزیزم
عذاب وجدان یعنی پشیمونی از کار قبل و یعنی توبه...
خدا به هیچ توبه کننده ای نمیگه پست...
نا امیدی از رحمت خدا بزرگترین گناههتا خدا هست هیچ دلیلی برای ناامیدی نیست عزیزم






تا خدا هست هیچ دلیلی برای ناامیدی نیست عزیزم

علاقه مندی ها (Bookmarks)