والا من به چند نفر ریش گرو بزارم .نوشته اصلی توسط راحیل خانوم
دیگه ریشی نمونده .آهان یه دونه مونده
محمدجان توکه پسر خوبی بودی .چرا این دخمل مردم رو اذیت میکنی نمیگی دلش
میشکنه .
این دفعه رو ببخش من ریش گرو میزارم .
اگر یک بار دیگه تکرار کرد اون وقت میدیم. دست بهارزندگی گیس هاشو از ته بزنه .
اون وقت میشه پسمل .
..........................
خبر خبر .دیگه توجه توجه تکراری شده.
نازنین 1 آواتارشو عوض کرده .رفته یه چیزهای مشابه راحیل خانم پیدا کرده آورده.
اما کیفیت نداره فکر کنم عکس کوچیک بوده بزرگ که شده از کفیت افتاده.
........................
خبر خبر .
وآآآآ!!! دیگه خبری ندارم برم یه چرخی بزنم فضولی کنم ببینم چی گیرم میاد.
آهان ویدا@ میخواد مدیر بشه بچه بهش تبریک بگیم.
.................







پاسخ با نقل قول


بهار داشت شوخی می کرد تابلو بود که. نازی جان ، دلبندم


علاقه مندی ها (Bookmarks)