به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 39 از 71 نخستنخست ... 9192930313233343536373839404142434445464748495969 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 381 تا 390 , از مجموع 702
  1. #381
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 11 دی 95 [ 13:07]
    تاریخ عضویت
    1391-3-22
    نوشته ها
    569
    امتیاز
    8,026
    سطح
    60
    Points: 8,026, Level: 60
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 124
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    5,009

    تشکرشده 4,547 در 875 پست

    Rep Power
    71
    Array

    RE: <<< باغ همدردی 3 >>> آلاچیق کل کل<<< خوش آمدید >>>

    نقل قول نوشته اصلی توسط راحیل خانوم

    پدربزرگ شما که انقد ریش داری ریش گرو بذار واسه من.منو دعوا نکنن
    والا من به چند نفر ریش گرو بزارم .

    دیگه ریشی نمونده .آهان یه دونه مونده

    محمدجان توکه پسر خوبی بودی .چرا این دخمل مردم رو اذیت میکنی نمیگی دلش

    میشکنه .

    این دفعه رو ببخش من ریش گرو میزارم .

    اگر یک بار دیگه تکرار کرد اون وقت میدیم. دست بهارزندگی گیس هاشو از ته بزنه .

    اون وقت میشه پسمل .
    ..........................


    خبر خبر .دیگه توجه توجه تکراری شده.

    نازنین 1 آواتارشو عوض کرده .رفته یه چیزهای مشابه راحیل خانم پیدا کرده آورده.

    اما کیفیت نداره فکر کنم عکس کوچیک بوده بزرگ که شده از کفیت افتاده.
    ........................


    خبر خبر .

    وآآآآ!!! دیگه خبری ندارم برم یه چرخی بزنم فضولی کنم ببینم چی گیرم میاد.

    آهان ویدا@ میخواد مدیر بشه بچه بهش تبریک بگیم.
    .................



  2. 3 کاربر از پست مفید پدربزرگ تشکرکرده اند .

    پدربزرگ (شنبه 14 مرداد 91)

  3. #382
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 03 شهریور 94 [ 14:10]
    تاریخ عضویت
    1390-6-12
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,076
    امتیاز
    13,834
    سطح
    76
    Points: 13,834, Level: 76
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 216
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    6,166

    تشکرشده 6,121 در 1,114 پست

    Rep Power
    124
    Array

    RE: <<< باغ همدردی 3 >>> آلاچیق کل کل<<< خوش آمدید >>>

    پدر بزرگگگگ

    ی دقیقه اومدم عوض کنم ببینم چطور میشه
    بعد دیگه قبلی رو عکسشو پیدا نکردم
    الانم همین جور بی آواتور موندم
    خدا هیچ بنده ای رو محتاج آواتور نکنه

  4. 2 کاربر از پست مفید نازنین آریایی تشکرکرده اند .

    نازنین آریایی (شنبه 14 مرداد 91)

  5. #383
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 مرداد 92 [ 13:58]
    تاریخ عضویت
    1388-5-24
    نوشته ها
    1,225
    امتیاز
    2,219
    سطح
    28
    Points: 2,219, Level: 28
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    7,577

    تشکرشده 8,601 در 1,498 پست

    Rep Power
    141
    Array

    RE: <<< باغ همدردی 3 >>> آلاچیق کل کل<<< خوش آمدید >>>

    نقل قول نوشته اصلی توسط پدربزرگ

    وآآآآ!!! دیگه خبری ندارم برم یه چرخی بزنم فضولی کنم ببینم چی گیرم میاد.
    فعلا جهت ارضای حس فضولی حصرتعالی عرض کنم که بچه مثبت که بنا به گزارش پس از خوردن سوپ بی رنگ و بوش، کمرنگ شده بود، با امتحان کردن حریره بادام و شربت عسل بی دل، دوباره رنگ و روی اولیه خودشو پیدا کرد و به زندگی بازگشت. گفته بودم عمرا بتونه دووم بیاره و مقاومت کنه در برابر آشپزخانه همدردی

    اقای ابراهیمی از اونجا که من ادم بسیار دموکراتی ام، بهت حق انتخاب میدم.
    فعلا این ابزارها برای شروع انتقام چطوره؟

    حالا خودت انتخاب کن چه شکلی کچل بشی بهتره؟ هان؟

  6. 3 کاربر از پست مفید بی دل تشکرکرده اند .

    بی دل (شنبه 14 مرداد 91)

  7. #384
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 11 دی 95 [ 13:07]
    تاریخ عضویت
    1391-3-22
    نوشته ها
    569
    امتیاز
    8,026
    سطح
    60
    Points: 8,026, Level: 60
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 124
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    5,009

    تشکرشده 4,547 در 875 پست

    Rep Power
    71
    Array

    RE: <<< باغ همدردی 3 >>> آلاچیق کل کل<<< خوش آمدید >>>

    قبلی رو بیخیال دیگه Dمده شده بود .

    یه خوشملشو بزار .

    یه چیزی که تناسب به شخصیتت داشته باشه .

    خانم بی دل این ابزارها که هر سه تاشون یک کار رو انجام میدن .

    دیگه انتخاب واسه چیه .



  8. 2 کاربر از پست مفید پدربزرگ تشکرکرده اند .

    پدربزرگ (شنبه 14 مرداد 91)

  9. #385
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 مرداد 92 [ 13:58]
    تاریخ عضویت
    1388-5-24
    نوشته ها
    1,225
    امتیاز
    2,219
    سطح
    28
    Points: 2,219, Level: 28
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    7,577

    تشکرشده 8,601 در 1,498 پست

    Rep Power
    141
    Array

    RE: <<< باغ همدردی 3 >>> آلاچیق کل کل<<< خوش آمدید >>>

    پدر بزرگ! بشوزه پدر پیری! کم حواس شدید ها! گفتم انتخاب کنه ببینه چه مدلی کچل شه! یعنی مثلا وسط کله اش سه راهی بزنیم، چهار راه درست کنیم، مدل چمن زمین فوتبال بشه یا بته جقه باشه من نگفتم که از بین ابزارها یکیشو انتخاب کنه!

  10. 2 کاربر از پست مفید بی دل تشکرکرده اند .

    بی دل (شنبه 14 مرداد 91)

  11. #386
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 26 مهر 97 [ 09:20]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,398
    امتیاز
    13,057
    سطح
    74
    Points: 13,057, Level: 74
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 193
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Social1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    8,610

    تشکرشده 8,998 در 1,493 پست

    Rep Power
    157
    Array

    RE: <<< باغ همدردی 3 >>> آلاچیق کل کل<<< خوش آمدید >>>

    [quote=بهار.زندگی]
    [font=Tahoma]
    نه دیگه کاریش نمیشه کرد..تموم ذهنیت قشنگ ما رو خراب کردی..تموم دنیای مجازی ما رو بهم ریختی..نمیشه هر چی دلت خواس بگی،هر کار دوس داشتی با این ذهن لطیف و معصوم ما بکنی و اخرش بگی ببخشید..نه بعضی چیزا با یه ببخشید درست نمیشه
    وای بهار انقدر خندیدم این متنت رو خوندم خیلی بامزه سر به سر نازی گذاشتی

    نازی تو چرا آخه انقدر دل نازکی گل دختر؟ بهار داشت شوخی می کرد تابلو بود که. نازی جان ، دلبندم

    اون غرور خوبه که تو دوست داری اسمش عزت نفسه که خیلی هم خوبه.عبارت غرور در جایگاه خودش

    به معنی تکبر چیز بدیه و فقط تنها جایی که جایزه تکبر داشته باشی در برابر متکبرینه

    چه حاج خانومی شدم واسه خودم رفتم بالای منبر پایینم نمیام

    بچه مثبت
    چرا باز پر رنگ شدین؟ لا اقل میذاشتی 2 روز میگذشت برادر :)

    بچه ها یک سوال فنی!

    فرهنگ چطوری اون سوراخه رو وسط شامی ایجاد می کنه؟ :D یعنی ما این همه سال سوراخش نمی

    کردیم چیز دیگه ای می خوردیم به جای شامی . وای بر ماااااااااااا

    بی دل جان آشپزخونه رو به سلامتی راه انداختی. این که رویای من بود (زدن آشپزخونه ) جدی جدی

    حریره بادامه چیز جالبی شد فقط یکم طعمش تلخی بادوم رو داشت اما خوب بود

    راستی مگه میخوای آقای ابراهیمی رو زجر کش کنی؟ خوب 1 ماشین موزنی ای ، موزری چیزی عزیز

    دلم این همه خشونت؟ آشپزا مهربوننا

    بچه ها از خارپشت خیلی وقته خبری نیست. دور و بر باغ رو ببینین یک گوله خارخاری این گوشه موشه

    ها کنار باغ نمی بینین که کز کرده باشه؟


    ===============================

    آتل دستم رو دکتر باز کرد..............

    هوراااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااا



    البته موقتی فقط روزی 3 ساعت میتونم بازش بذارم اما همونشم خوبه. جای انگشتم هم 1 تیکه چوب

    بستنی انگار روییده. کامل خشک شده

    خواهش می کنم خواهش می کنم می دونم همتون خوشحالین :) خجالتم ندین.


  12. 7 کاربر از پست مفید bahar.shadi تشکرکرده اند .

    bahar.shadi (شنبه 14 مرداد 91)

  13. #387
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 29 اردیبهشت 98 [ 09:11]
    تاریخ عضویت
    1391-2-29
    نوشته ها
    939
    امتیاز
    15,687
    سطح
    80
    Points: 15,687, Level: 80
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 163
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    6,262

    تشکرشده 5,821 در 1,048 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    142
    Array

    RE: <<< باغ همدردی 3 >>> آلاچیق کل کل<<< خوش آمدید >>>

    میدونید بچه مثبت چرا انقدر زود پررنگ شد؟؟

    معتاد این تالار شده !!!

  14. کاربر روبرو از پست مفید نادیا-7777 تشکرکرده است .

    نادیا-7777 (شنبه 14 مرداد 91)

  15. #388
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 11 دی 95 [ 13:07]
    تاریخ عضویت
    1391-3-22
    نوشته ها
    569
    امتیاز
    8,026
    سطح
    60
    Points: 8,026, Level: 60
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 124
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    5,009

    تشکرشده 4,547 در 875 پست

    Rep Power
    71
    Array

    RE: <<< باغ همدردی 3 >>> آلاچیق کل کل<<< خوش آمدید >>>

    نقل قول نوشته اصلی توسط نادیا-7777
    میدونید بچه مثبت چرا انقدر زود پررنگ شد؟؟

    معتاد این تالار شده !!!
    نخیر اینطورا نیست . بچه+ خیلی پاکیه دورو بره دود مود نمیره چه برسه به معتاد.

    پررنگ شده بخاطر اینکه قراره دوتای یه آشپزخونه راه بندازیم با غذاهای جور واجور کاسبیه بی دل خانم رو کساد کنیم.

    نکه خانم به آشپزیش مینازه .واه واه واه

    منتظر باشید.


  16. کاربر روبرو از پست مفید پدربزرگ تشکرکرده است .

    پدربزرگ (شنبه 14 مرداد 91)

  17. #389
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 24 اسفند 91 [ 18:19]
    تاریخ عضویت
    1390-5-16
    نوشته ها
    116
    امتیاز
    1,779
    سطح
    24
    Points: 1,779, Level: 24
    Level completed: 79%, Points required for next Level: 21
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    742

    تشکرشده 756 در 179 پست

    Rep Power
    26
    Array

    RE: <<< باغ همدردی 3 >>> آلاچیق کل کل<<< خوش آمدید >>>

    گفته بودم عمرا بتونه دووم بیاره و مقاومت کنه در برابر آشپزخانه همدردی 311

    البته آشپزخانه تون وسوسه کننده بود اما خوب واسه ما فقیر بیچاره ها!!! که نه گازمون فر داره و نه مخلوط کن و ... داریم به درد نمی خورد! :) همون املت فرهنگ واسه ما بهتره البته منم همین مدلی که فرهنگ گفت درست می کنم :)

    اما
    معتاد این تالار شده !!!
    شدیدا تکذیب می شود من و اعتیاد؟
    فقط خدا بگم این حامد را چیکار کنه! که رفت نشست روی صندلی داغ!
    حالا خوبه این مدت که من بودم صندلی داغ تعطیل بودا! همین که رفتم حامد نشست روی صندلی داغ و خوب این وسواس خناس! آتش افروزی برای حامد باعث شد برم یه ده روز شارژ بگیرم واسه این که در خدمت حامد باشیم :)

    نخیر اینطورا نیست . بچه+ خیلی پاکیه دورو بره دود مود نمیره چه برسه به معتاد.
    پدربزرگ جان خیلی ممنون از حسن نظرت

  18. 6 کاربر از پست مفید بچه مثبت تشکرکرده اند .

    بچه مثبت (شنبه 14 مرداد 91)

  19. #390
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    جمعه 28 فروردین 94 [ 21:07]
    تاریخ عضویت
    1386-12-09
    نوشته ها
    2,496
    امتیاز
    42,303
    سطح
    100
    Points: 42,303, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Veteran25000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    8,459

    تشکرشده 9,108 در 2,116 پست

    Rep Power
    269
    Array

    RE: <<< باغ همدردی 3 >>> آلاچیق کل کل<<< خوش آمدید >>>

    خانم بی دل محترم تیغ ارایشگری بلدی کار کنید
    خانم بی دل گفتی چه شکلی کچل شوم مو چهارراه کچل کنید یا همه مو کچل کنید
    خانم بی دل محترم نمی خواهید مو با قیچی کوتاه کنید
    خانم بی دل برای انتقام از من وسا یل ارایشگری نیاز دارید
    تیغ ارایشگری پشت بند شانه اب پاش قیچی نیاز دارید
    از من انتقام گرفتی دل خنک می شود می خندید
    خانم بی دل پیام خصوصی جواب دهید ممنون

  20. کاربر روبرو از پست مفید محمدابراهیمی تشکرکرده است .

    محمدابراهیمی (شنبه 14 مرداد 91)


 
صفحه 39 از 71 نخستنخست ... 9192930313233343536373839404142434445464748495969 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:40 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.