سلام نگین جان ببخشید دیر جواب دادم
به این نتیجه رسیدم که باید اون چیزهایی که بیخودی افکار ترس اور و دلهره آور تو ذهن آدم ایجاد میکنند رو به چالش بکشم نه اینکه باورشون کنم نه اینکه نا دیده بگیرمشون
به این نتیجه رسیدم که احساسات من کاملا طبیعی وکنترل شده هستن ولی من نسبت به خودم حساس شدم ووو همش می خوام ی ایرادی از خودم پیدا کنم
وگرنه من از هر نظر طبیعی و سالم هستم.
و این ترس هاهم طبیعی هستن
مثلا ی نفری که ی بار تو اسانسور گیر کرده بازم از اینکه این اتفاق براش بیفته می ترسه.و اگر خیلی رو موضوع تمرکز کنه خوب خوابش رو می بینه و این ترس توش بیشتر میشه
الان من بهتر شدم
از راهنمایی های همتون ممنونم![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)