چند وقته دیگه نمی خوام زندگی کنم از همه چیزو همه کس بدم میاد از همه متنفرم خسته شدم که چی زندگی تکراری گیرم هم که همه چی خوب باشه همسر خوب پول کار موقعیت اما اخرش که چی فکر نکنید به پوچی رسیدم نه خدارو به خاطر همه نعمتهاش وسلامتی که بهم داده شکر می کنم اما هیچی برام معنا نداره سگ دو زدن های الکی که چی بشه هیچی خوشحالم نمی کنه کسی می دونه چهجوری از این حالت دربیام ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)