دقت کردین من عضو همراه شدم؟؟؟
نه دیگه دقت نکردین دیگه
اگه دقت کرده بودین یه زحمتی به خودتون میدادین یه تبریکی ،تهنیتی، شادباشی، کادویی، چیزی بالاخره![]()
تشکرشده 5,821 در 1,048 پست
دقت کردین من عضو همراه شدم؟؟؟
نه دیگه دقت نکردین دیگه
اگه دقت کرده بودین یه زحمتی به خودتون میدادین یه تبریکی ،تهنیتی، شادباشی، کادویی، چیزی بالاخره![]()
نادیا-7777 (شنبه 14 مرداد 91)
تشکرشده 2,271 در 375 پست
نادیا خانوم تبریک میگم.عضو همراه شدین.آفرین.آفرین.![]()
تهنیت عرض میکنم.شادباش میگمکادو هم نداریم.به جاش ماچ میدم
![]()
من زودتر از همه فهمیدم![]()
راحیل خانوم (جمعه 13 مرداد 91)
تشکرشده 5,821 در 1,048 پست
مرسی راحیل جووووونم..راستش من تصمیم گرفتم از هرچیزی انرژی بگیرم..حتی از خرید یه آبنبات
حالا هم از شنیدن این حرفت کلیییییی انرژی مثبت گرفتم
اینم جواب ماچ آبدارت
چه صدا دار بود!!!
نادیا-7777 (جمعه 13 مرداد 91)
تشکرشده 9,665 در 1,930 پست
حامد تو صندلی داغ نوشته:
خوب برادر من تکراریه که تکراریه..چرا ابروی ادمو میبری؟:)شما که ازبچگی خارج ازایران زندگی کردی چطوره که انقد به معارف دینی علاقمندی؟
فکر کنم این سوال تکراریه:)
می خواستم ببینم اوضاع بهمون منواله..جوابت همونه.
چیه داداش من خیال کردی مراقبی و دانشجوی متقلب گرفتی...نکن اینکارا رو
شما که زدی دل ما رو شیکوندی..اما من یه راهنمایی میکنم که قاطی نکنی bahar.shadi فینگیلیشه..بهار.زندگی فارسی.نظرم اینه که قبلاً یک بهار.66 داشتیم یک بهار.شادي. حالا من وقتی تشکر های زیر یک پست رو می بینم، بهار.زندگی رو با بهار.شادي قاطی می کنم![]()
من تا حالا دقت نکرده بودم که حامد مغروره اما از وقتی نازنین گفت داره کم کم بهم مشتبه میشه که حامد مغروره..
انگار مغروره...نه واقعا مغروره...ای وای چرا انقد مغروری؟...دست بردار ازاین همه غرور...غرور ادمو زمین میزنه..بابا از دماغ فیل افتاده یه نگا هم به ابی پر رنگا و کم رنگای رنگ و رو رفته بنداز...میگن فواره هر چی بالاتر بره اخرش سقوط میکنه:)
یعنی خواستم بگم ببین یه حرف چطور ذهنیت ما رو بهم میریزه ها...مواظب باشیم..یه فیلتر داشته باشیم و تو زندگیمون هر حرفی رو وارد ذهنمون نکنیم.
موفق باشید
بهار.زندگی (شنبه 14 مرداد 91)
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
خانم بی دل چر از من انتقام نمی گیرد
اعضای خوب تالار خانم بی دل جریمه کنید
اعضای خوب تالار بعد از نوبت اقای حامد عزیز صندلی داغ نوبت خانم بی دل است![]()
محمدابراهیمی (شنبه 14 مرداد 91)
تشکرشده 2,271 در 375 پست
چرا خانوم بی دل باید ازتون انتقام بگیره آقای ابراهیمی؟
چیکار کردین مگه؟
راحیل خانوم (شنبه 14 مرداد 91)
تشکرشده 6,121 در 1,114 پست
:(نوشته اصلی توسط بهار.زندگی
واای منظور بدی نداشتم!اصلا منظورم از مغرور بودن صفت بدی نبود...بعدم من گفتم زیاد موفق نبودن نگفتم اصلا موفق نبودن.من منظورم به لحنشون بود وگرنه من شناختی رو ایشون ندارم.و قضاوت نمی کنم.البته به خدا ی درصد هم من منظورم از غرور یک خصیصه اخلاقی منفی نبود.به نظر من مثبت بود تا حد زیادی
به هر حال از تمام ذهنیت های به هم ریخته و آقای حامد65 خیلی خیلی معذرت می خوام
نازنین آریایی (شنبه 14 مرداد 91)
تشکرشده 9,665 در 1,930 پست
نه دیگه کاریش نمیشه کرد..تموم ذهنیت قشنگ ما رو خراب کردی..تموم دنیای مجازی ما رو بهم ریختی..نمیشه هر چی دلت خواس بگی،هر کار دوس داشتی با این ذهن لطیف و معصوم ما بکنی و اخرش بگی ببخشید..نه بعضی چیزا با یه ببخشید درست نمیشه:(به هر حال از تمام ذهنیت های به هم ریخته و آقای حامد65 خیلی خیلی معذرت می خوام![]()
.
.
.
.
.
.
نازنین جان ما رو گرفتیا!!!انقد سوسول نباش دلبند بابا..
اتفاقی نیفتاده..حالا حامدم یه ذره مغرور باشه و نباشه به جایی بر نمیخوره..این همه ادم مغرور و از خود راضی اینم یکیش..:)
ندیدی چطور رفته خواستگاری اول واسه دختره کلاس گذاشته حالا که دختره جواب منفی داده بهونه میاره چشم و ابروش مشکی نبوده..
باشه حامد عزیز ما باور کردیم.از خود راضی...مغرووووووورررر:P:D
موفق باشید
بهار.زندگی (شنبه 14 مرداد 91)
تشکرشده 6,121 در 1,114 پست
من می گم این بچه مثبت کم رنگ این وسط
چی میگه آخه
:)
بچه مثبت مگه قرار نبود دوباره غیر فعال شی.
نازنین آریایی (شنبه 14 مرداد 91)
تشکرشده 5,821 در 1,048 پست
[b] نکنه اون سوپ و خوردی طوریت شده؟؟؟؟؟
چون سفید بود رو رنگت اثر گذاشته؟؟
نادیا-7777 (شنبه 14 مرداد 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)