نه عزیزم بحث تو سری خوردن نیست.نمیشه شوهرت دزدی کرد تو هم دزدی کنی به این خیال که الان اون تنبیه میشه!!! چون اصلا با این کار تنبیه که نمیشه هیچ اوضاع بدتر هم میشه. از طرفی ادم شخصیت خودش رو باید حفظ کنه تو هر شرایطی.نمیشه چون مرد بد چشمه زنش پاشه بره تو خیا بون جلب توجه کنه که!!!
روحیه مردا با زنا فرق داره.مطمین باشید اگه همچین رفتاری رو انجام بدین جز اینکه از چشم شوهرتون بیفتین هیچ نتیجه مثبتی نمی گیرین.اگه تمایل به ادامه زندگی و حل مشکل هست این راهش نیست.
این نظر شخصی منه شاید درست نباشه اما من معتقدم مردها ذاتا خشن تر و حق به جانب تر از زنها هستند و این طبیعتشونه.کلا از موضع قدرت رفتار می کنن .زتها هم لطیفتر و احساساتی تر هستن.سلاح مردها قدرتشونه سلاح زنها سیایت و صبر و مهر و محبتشون. و به نظر من سلاح ما قویتر عمل میکنه ...
![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)