وقتی کسی خودش نخواد کاری رو بکنه زمین و زمان هم دست به دست هم بدن نمی کنه . اگه شما اینکاره باشی وقتی زنت هم باشه همچین کاری رو می کنی ! بالاخره ایشون ۲۴ ساعته با شما نیست که مدام چکتون کنه !
بنظر من چون نمی دونی اونجا با چه محیطی روبرو می شی و چه مشکلاتی خواهی داشت همچین کاری نکن و یک نفر رو به زندگیت تو این موقعیت اضافه نکن . زندگی توی خارج از کشور اولش یکم سخته و حتی خیلی از زوج هایی که سالهاست ازدواج کردن دچار مشکل می شن . اول برو و موقعیت خودتو تثبیت کن بعد بیا و دست ایشونو بگیر ببر .








علاقه مندی ها (Bookmarks)