واقعا بهت تبریک میگم خیلی تصمیم خوب و عاقلانه ای گرفتی
ایشالله که موفق میشی و به خواسته دلت میرسی.
پسر خوب فقط یک نکته رو هم در نظر بگیر که اگه خدا نکرده یه زمانی دختره ازدواج کرد نری تو فاز افسردگیو اینحالات یا خدا نکرده کار غیر عقلانی انجام بدی.
نه نه نه
مهم اینه که تو داری پیشرفت میکنی و برای خودت هدفی تعیین کردی.بعد مدتی که شرایتت برای ازدواج بهتر شد درخواستتو رسمی بیان کن و اگه دختره هم دلش باهات بود منتظرت میمونه ولی الان زوده.
اگرم بر فرض ازدواج کرد خواست خودش و قسمتش بوده تو تلاشتو ادامه بده در جهت بهتر شدن موقعیتت.









علاقه مندی ها (Bookmarks)