سلام دوستان عزیز
تمامی مطالب مفید شما رو خوندم و از نکاتش بهره گرفتم ، الان که بیش از 6 ماه از اون واقعه گذشته :
سعی کردم بدون اینکه احساس ترحم رو بهش القا کنم ، براش وقت بذارم
جاهائیکه می خواستن برن ، کارهای اداری که معمولا در اینجور موارد پیش میاد و... در خدمتشون بودم.
رفع اشکال در مطالب درسی، امتحان و کنکور
چندین بار به اتفاق گردش و برنامه تفریحی ، رستوران و خرید در برنامه هامون گنجوندیم
و با توجه به گوشزد دوستان ، سعی کردم معتدل این رسیدگیها رو ادامه بدم (در حد بظاعت وقت) ، ادامه دار ، جوری که تابلو نباشه یه مقطع خیلی زیاد یه مقطع خیلی کم
تذکر و بیان تجربه شخصی : تعادل در این رسیدگیها باید باشد وگرنه مورد انتقاد همسرمون قرار می گیریم ، یا حساسیت اونها رو زیاد می کنیم. مطلوب اینه که در قسمتهائی که میشه همسرمون رو هم همراه کنیم.
در اینجا از همه دوستانی که در این تاپیک ، وقت ارزشمندشون رو گذاشتن تشکر می کنم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)