وای خیلی ناراحت شدم
واقعا چرا بعضی ادمها زرنگی رو با پستی اشتباه می گیرن؟!!!
واقعا شرایط سختی داری عزیزم ولی قوی باش.اون ادم 2 سال از زندگیت رو برد.به نظرت ارزشش رو داره که شاد بودن و ما بقی زندگیت رو هم خودت دو دستی تقدیم اون کنی؟!!
اون پیداش نشد چون دستش رو شد.
ولش کن . دیگه دنبال چون و چراش نباش چون درک نمی کنیش و بیشتر اذیت میشی.این جور ادمها رو فقط امثال خودشون درک میکنن نه ادمهای خوبی مثل تو
دیدت رو منفی نکن.ادمهای خوب هم زیادن.دنیا و مردمش خیلی زیبا تر از اونن که یه ادم بی ارزش بتونه قشنگیهای زندگی رو برات کمرنگ کنهاصلا تا زشتی ها نباشن زیبایی ها به چشم نمیان
امیدوارم زودتر به روال طبیعی زندگیت برگردی گلم










علاقه مندی ها (Bookmarks)