آره زیبا جان می دونم ناراحتی و اصلا کارهای همسرت رو تایید نکردم! اتفاقا اصلا نباید راه بیافتی دنبالشنوشته اصلی توسط زیبا کردستانی
این کار غلطه! مچ گیری کار بسیار بدیه!
فقط اگر میتونی باهاش به گفتگو بشین و ازش بپرس چرا وقتی خودش فرزند و همسر داره دنبال چیز
دیگس؟ حتی با هم برید پیش مشاور.
شرایط روحیه سختی رو گذروندی اما لازمه رفتارت رو متعادل کنی و از طرفی ببینی چرا کشش پیدا کرده
به سمت دختر خانوم؟
آیا به آینده فرزندش فکر کرده؟ شما باید با هم دیگه به مشاوره مراجعه کنین حتما تا اون اعتماد برگرده و
همسرت دلایل جذبش به دختر خانوم رو بگه.کمکش کن. دعوا و خودکشی راهش نیست گلم.
تو واسه این زندگی زحمت کشیدی پس باید ببینی مشکل از کجاست. شاید ایراد از اون دختره که داره
با ترفندهای زنانه شوهرت رو جلب می کنه. تو از اون ترفندها حتی بهتر از اون استفاده کن.
باهاش یک قراری بگذار. بهش بگو من بهت اعتماد می کنم اما از طرفی انتظار دارم از اعتمادم سو
استفاده نشه و نگرانیهات رو با آرامش مطرح کن و بگو اگر باز تکرار شه من دیگه نمیتونم بهت اعتماد کنم.
بگو که تو همسرت رو مرد پاک و آبرو داری می دونی و پدر فرزندت هست و تکیه گاه این خونست.
بگذار ببینیم ریشه مشکل کجاست که باز برمیگرده!
حتما رفتن پیش یک مشاور خانواده رو خواهشا جدی بگیر!
برات دعا می کنم. سعی کن آرامشت رو با دعا و عبادت حفظ کنی تا راه حلی پیدا کنی.








علاقه مندی ها (Bookmarks)