سلام دوست عزیز.به همدردی خوش اومدی.
بله شما میتونی لذت ببری اما بستگی داره لذت رو تو چی میبینی؟اینکه بخوای اززندگیت لذت ببری به خودی خود خوبه اما چه لذتی؟
یه مثال میزنم..یکی با غذا خوردن و سیرشدن لذت میبره یکی ازسیر کردن..
شما دوست گلم هم اول باید واسه خودت معلوم کنی اصلا لذت یعنی چی؟چون این یه واژه کلیه که برای هر کس یه معنایی داره.
خیلی صادقانه و بی رودروایسی نیازهات،خواسته هات و معیاراتو برای خودت بنویس.جزء به جزء.مثلا ننویس خوب باشه..یا مناسب باشه..خوب یعنی چی؟مناسب یعنی کی؟
و اینکه یه شرط داره..لذت بردن اززندگیت رو وابسته به همسرت نکنی..یعنی دنبال این نباشی که همسرت حال تو رو خوب کنه..تو خودت باید انگیزه دلخوشیت بشی..هر چند یه همسر خوب این انگیزه رو دو چندان میکنه اما نقطه اتکائت همسرت نباشه..برای فهمیدن این موضوع هم ببین تو دوره مجردیت لذت بردنت به چیا وابسته اس؟به دیگران؟
و لذت بردن یه مسئله اکتسابی و درونیه..اگه زن و شوهر مهارتهای زناشویی داشته باشن مسلما از زندگی لذت بیشتری خواهند برد.
.................................................. ...................
اما به دل نشستن..
بله ضروریه..جذابیت یکی ازفاکتورای اصلی ازدواجه..جذابیت شامل چهره،اندام،طرزلباس پوشیدن و اراستگی،نوع حرف زدن،حرکات،طرزفکر،جهان بینی و ...میشه که فقط با شناخت خودتون و خواستگارتون میتونین بفهمید براتون جذاب هست یا نه؟
پس شما اول خودتو بشناسو بعد خواستگارتو.
این پست مدیر همدردی هم درباره این موضوع توضیح داده
کلیک کن
موفق باشی








علاقه مندی ها (Bookmarks)