به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 65
  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 23 مهر 91 [ 00:06]
    تاریخ عضویت
    1391-5-02
    نوشته ها
    33
    امتیاز
    700
    سطح
    13
    Points: 700, Level: 13
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 100
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    29

    تشکرشده 33 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چرا به من خیانت کرد؟ میتونم با جداییش کنار بیام؟ چرا دست از دروغ برنمیداره؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط hamdardi1390
    از طریق بزرگتر ها و ریش سفید و اینا هیچ اقدامی کردین؟
    همدردی عزیز

    تا بحال دو نفر از بزرگترهای فامیل اومدن ولی به گفته ی خودشون همسر من اول ازشون نخواسته بلکه اونا خودشون اقدم کردن که باصطلاح با آشتی دادن ما ثواب ببرن . همین باعث شد حالِ من بدتر بشه چون دیدم حتی به بزرگترها هم خودش نگفته بلکه وتی اونها گفتن ما بریم یا نه ایشون هم مخالفت نکرده همین

    مهربان جان

    اتفاقا ممنونم که مستقیم و بی تعارف نظرت رو گفتی

    دروغ چرا اصلا بدم نمیاد یه معجزه رخ بده و تمام زندگیم به حالت نرمالش برگرده . زمانی که فکر میکردم هیچکس از من عاشق تر نیست؛ اما اگه این اتفاق نیفته حداقل حقمه که بدونم آخه چی شد چطور این اتفاق مثل یه بمب زندگیمو منفجر کرد چطور اون آدم که حتی وقتی نگاهش نمیکردم حرکاتش رو میتونستم پیش بینی کنم اینقدررررر برام غریبه شد باور کنید توی دادگاه احساس کردم واقعا یکی دیگه است هیچی از اون آدمی که من میشناختم توش نبود

  2. #12
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 11 دی 91 [ 23:05]
    تاریخ عضویت
    1391-2-04
    نوشته ها
    36
    امتیاز
    880
    سطح
    15
    Points: 880, Level: 15
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    50

    تشکرشده 55 در 21 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چرا به من خیانت کرد؟ میتونم با جداییش کنار بیام؟ چرا دست از دروغ برنمیداره؟

    رزا عزیز
    بینهایت بابت اتفاقی که در زندگیت افتاده متاسفم و احساست رو درک میکنم میفهمم که چقدر سخته من حتی از فکر کردن بهش قلبم درد میگیره.میدونم مثل کابوسه.میدونم دلت میخواد بیدار شی و ببینی این همش یه خواب بوده.اما عزیزم باید قوی باشی.این مرحله از زندگی هم با همه سختی هاش میگذره.خودت رو نباز و اصلا کوتاه نیا.یعنی جایی هم برای کوتاه اومدن نیست.شوهر شما حتی پشیمون هم نیست از کارش.دیگه شما چی کار میخوای بکنی؟اصلا چیکار میتونی بکنی؟فکز کن اگه اون جای شما بود و شما اینکارو باهاش میکردی چیکار میکرد باهات؟احساستو کاملا درک میکنم بلاخره کلی زندگی کردی باهاش.بهش عادت کردی.عشقی بوده.اما متاسفانه...
    قوی باش.اصلا خودتو کوچیک نکن.سفت و محکم بیاست.وقتشه اگه همسرت هم این زندگی براش ارزش داره یه کاری بکنه براش.بذار اگه میخواد هنوزم این زندگی ادامه پیدا کنه اگه هنوزم عشقی مونده حداقل یه قدم برداره.محکم باش عزیزم.خودتو با این حرف اروم کن که اون لایق عشق شما نبوده.مطمئن باش در اینده نزدیک میفهمه که چه اشتباهی کرده.اما تو منتظر اون آینده نشین.خودتو نجات بده.اون اقا لایق شما و عشق شما نیست.موفق باشی

  3. 6 کاربر از پست مفید mehrban تشکرکرده اند .

    mehrban (جمعه 20 مرداد 91), مسافر تنها (دوشنبه 29 مهر 92), اثر راشومون (پنجشنبه 17 اسفند 91)

  4. #13
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 23 مهر 91 [ 00:06]
    تاریخ عضویت
    1391-5-02
    نوشته ها
    33
    امتیاز
    700
    سطح
    13
    Points: 700, Level: 13
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 100
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    29

    تشکرشده 33 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چرا به من خیانت کرد؟ میتونم با جداییش کنار بیام؟ چرا دست از دروغ برنمیداره؟

    میدونم که خیلی جاها دیگه نمیشه کاری کرد یا باید بین بد و بدتر انتخاب کنی

    اما قضیه اینه که اگه من ذهنم مشغوله برای اینه که
    راستش بیانش سخته
    اما فکر میکنم همسرم به خاطر یه اختلال مرتکب این کار شده
    اینطور که من مطمئن شدم ایشون اعتیاد به خودارضائی داشته و داره

    یه حسی بهم میگه ارتباطش با اون زن در حد اس ام اس و ... بوده و رابطه ی فیزیکی نداشتن (هرچند مطمئن نیستم)

    توی روابط خودمون گاهی متوجه این مسئله می شدم که رفتارش شاید طبیعی نباشه اما چون تجربه ای به جز با اون نداشتم نمیتونستم قضاوت کنم و معمولا تسلیمش بودم

    می گفتم اون یه مرده و بیشتر دیده در حالیکه من بی تجربه ام . حالا که از یکی دو نفر مشاوره گرفتم بهم گفتن کارهاش طبیعی نبوده

    آخرین بار که خونه سر زدم (وقتی نبود) و کامپیوترش رو چک کردم پُرررررررررررر بود از عکسها و نوشته های واقعا وحشتناک نه تنها عکسهای غیراخلاقی بلکه مثلا عکس رابطه ی زنها با حیوانات و ...

    همین ها باعث میشه هر روز بیشتر سردرگم بشم و بخوام بدونم چی واقعا زندگیمو از هم پاشید
    میل اون به خود ارضائی؟ و اینکه اون زن با پیامهاش باعث می شد اون بهتر و با لذت بیشتری عادتش رو انجام بده؟ یا نه واقعا به اون آدم علاقه داشته؟ و تمام حرفاشون ریشه ی عاطفی داشته؟ (این خیلی برام مهمه که بدونم)

    از کارشناس ها خواهش می کنم چون کمی مسئله ی من پیچیده تره بهم کمک کننن واقعا گیر کردم لحظات سختی رو میگذرونم روزی چند بار میام اینجا تا نظرات مشاوران با تجربه رو بدونم اما ...

    بهرحال پیشاپیش ممنونم ازتون


  5. #14
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 23 مهر 91 [ 00:06]
    تاریخ عضویت
    1391-5-02
    نوشته ها
    33
    امتیاز
    700
    سطح
    13
    Points: 700, Level: 13
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 100
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    29

    تشکرشده 33 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چرا به من خیانت کرد؟ میتونم با جداییش کنار بیام؟ چرا دست از دروغ برنمیداره؟

    تازه از دادگاه اومدم

    با دروغهاش داره همه چیزو به نفع خودش تموم می کنه

    عشقمو که ازم گرفتن زندگیم که از هم پاشید اسمم داره رو زبون فامیل می چرخه که شوهرش با یکی دیگه بوده حقمو هم نمیتونم قانونی بگیرم نمیدونم زنده بودنم چه فایده داره به جز غصه واسه پدر و مادرم

  6. #15
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 آبان 93 [ 06:33]
    تاریخ عضویت
    1390-10-21
    نوشته ها
    214
    امتیاز
    3,214
    سطح
    35
    Points: 3,214, Level: 35
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 136
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    422

    تشکرشده 448 در 154 پست

    Rep Power
    36
    Array

    RE: چرا به من خیانت کرد؟ میتونم با جداییش کنار بیام؟ چرا دست از دروغ برنمیداره؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط Rosa91
    تازه از دادگاه اومدم

    با دروغهاش داره همه چیزو به نفع خودش تموم می کنه

    عشقمو که ازم گرفتن زندگیم که از هم پاشید اسمم داره رو زبون فامیل می چرخه که شوهرش با یکی دیگه بوده حقمو هم نمیتونم قانونی بگیرم نمیدونم زنده بودنم چه فایده داره به جز غصه واسه پدر و مادرم
    عزیزم شما الان مطمئنی که صد در صد میخوای جدا شی؟ تصمیمت قطعیه؟

  7. #16
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 23 مهر 91 [ 00:06]
    تاریخ عضویت
    1391-5-02
    نوشته ها
    33
    امتیاز
    700
    سطح
    13
    Points: 700, Level: 13
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 100
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    29

    تشکرشده 33 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چرا به من خیانت کرد؟ میتونم با جداییش کنار بیام؟ چرا دست از دروغ برنمیداره؟

    [/quote]
    تصمیمت قطعیه؟
    [/quote]

    همه چیز داره منو به همین سمت می بره. پشیمون که نیست. شکایت هم که ازم کرده .منم مجبور شدم شکایت کنم.

    نتیجه ی این همه چی میشه؟ انگار همه چیز برخلاف قصه ها به نفع ادم بدها تموم میشه. اون تو دادگاه هر چی دروغه میگه و میره با دختری که ...

    فقط موندم چطور یهو همه چیز به هم ریخت

  8. #17
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 دی 91 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1390-11-14
    نوشته ها
    548
    امتیاز
    1,860
    سطح
    25
    Points: 1,860, Level: 25
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 40
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,833

    تشکرشده 1,864 در 493 پست

    Rep Power
    69
    Array

    RE: چرا به من خیانت کرد؟ میتونم با جداییش کنار بیام؟ چرا دست از دروغ برنمیداره؟

    الان دادگاه شما برای چی هست؟
    کی شاکیه؟
    خواسته اش چیه؟

    شوهرتون درخواست طلاق داده؟

    چرا نمی تونی حقت را بگیری؟ مهریه و جهیزیه ات را می تونی بگیری. قانونی هم هست.

  9. #18
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 11 شهریور 95 [ 04:50]
    تاریخ عضویت
    1387-7-19
    نوشته ها
    466
    امتیاز
    9,840
    سطح
    66
    Points: 9,840, Level: 66
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 210
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    880

    تشکرشده 885 در 224 پست

    Rep Power
    64
    Array

    RE: چرا به من خیانت کرد؟ میتونم با جداییش کنار بیام؟ چرا دست از دروغ برنمیداره؟

    تا بحال دو نفر از بزرگترهای فامیل اومدن ولی به گفته ی خودشون همسر من اول ازشون نخواسته بلکه اونا خودشون اقدم کردن که باصطلاح با آشتی دادن ما ثواب ببرن . همین باعث شد حالِ من بدتر بشه چون دیدم حتی به بزرگترها هم خودش نگفته بلکه وتی اونها گفتن ما بریم یا نه ایشون هم مخالفت نکرده همین
    رزای عزیز
    من احساس می کنم کمی برای شکایت و دادگاه بازی و این حرفها با شتاب عمل کردی ..همینکه شوهرت مخالف نبوده که کسی میانجی گری کنه نشانه خوبی هست ..اگر تصمیمش برای جدایی قطعی بود حتی اجازه نمی داد کسی وارد داستان شما بشود ...یک کم صبور تر باش و عجله نکن .شکایت بازی فقط حرمت ها رو از بین می بره .بذار اگر هم اقدامی برای جدایی باشه از سمت ایشون پیش بره ..شما بهتره مدتی به حال خودش رهاش کنی و مهاجمانه برخورد نکنی .البته اینو میگم چون شما شوهرت رو دوست داری وگرنه اگه علاقه ای نداشتی شک نکن این شرایط شرایط مناسبی برای یک زندگی نبود....
    این نظر شخصی منه .شاید درست نباشه.موفق باشی عزیزم

  10. 2 کاربر از پست مفید f_z تشکرکرده اند .

    f_z (شنبه 28 مرداد 91)

  11. #19
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 دی 02 [ 10:23]
    تاریخ عضویت
    1391-5-02
    نوشته ها
    1,285
    امتیاز
    24,091
    سطح
    94
    Points: 24,091, Level: 94
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 259
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteranOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    3,681

    تشکرشده 4,954 در 1,249 پست

    Rep Power
    225
    Array

    RE: چرا به من خیانت کرد؟ میتونم با جداییش کنار بیام؟ چرا دست از دروغ برنمیداره؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط Rosa91

    نتیجه ی این همه چی میشه؟ انگار همه چیز برخلاف قصه ها به نفع ادم بدها تموم میشه. اون تو دادگاه هر چی دروغه میگه و میره با دختری که ...

    فقط موندم چطور یهو همه چیز به هم ریخت
    [/quote]

    رزا خانم خواستم بهتون بگم این موضوعی نیست که شما بخوای بهش فکر کنی و عذاب بکشی به این فکر کن که از اوش هم همه چیز به هم ریخته بوده فقط شما فکر میکردی همه چیز خوب و درسته!

    فکر میکنم مشاور حضوری بهتر جواب بده چون شما اینجا خیلی از جزییات رو نمیتونی بیان کنی و قضاوت و نظر دادن سخت میشه


  12. کاربر روبرو از پست مفید فکور تشکرکرده است .

    فکور (شنبه 28 مرداد 91)

  13. #20
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 23 مهر 91 [ 00:06]
    تاریخ عضویت
    1391-5-02
    نوشته ها
    33
    امتیاز
    700
    سطح
    13
    Points: 700, Level: 13
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 100
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    29

    تشکرشده 33 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چرا به من خیانت کرد؟ میتونم با جداییش کنار بیام؟ چرا دست از دروغ برنمیداره؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط پیدا
    الان دادگاه شما برای چی هست؟
    کی شاکیه؟
    خواسته اش چیه؟

    شوهرتون درخواست طلاق داده؟

    چرا نمی تونی حقت را بگیری؟ مهریه و جهیزیه ات را می تونی بگیری. قانونی هم هست.
    پیدا جان سلام

    تو پست های قبلی هم گفتم من که خونه رو ترک کردم منتظر بودم تا بیاد و اظهار پشیمونی کنه اما نیومد و دیدم به خاطر عدم تمکی از من شکایت کرده ( اگه مردی این حکم رو بگیره یعنی اجازه ی ازدواج دوم پیدا می کنه و مسئولیتی در قبال همسر اولش دیگه نداره) منم برای دفاع از خودم و اینکه بگم خونه رو الکی ترک نکردم مجبور شدم بخاطر رابطه ی نامشروعش و ندادن نفقه ازش شکایت کنم. اما هر بار میره و کلی دروغ تحویل میده.

    من اصلا مطالبه ی مهریه نکردم چون بنظرم خیلی زود بود . آره جهیزیه و مهریه ر و میتونم بگیرم ولی چه فایده داره اگه اونا رو بگیرم و مجبور باشم به همین زندگی با خیانت و بدون پشیمونی ادامه بدم؟ اگه نتونم ثابت کنم باید باهاش ادامه بدم من این طرف بلاتکلیف و ایشون هم اون طرف پی خوش گذرونیش

    f_z عزیز ممنون از جوابت

    موضوع اینه که متاسفانه میدونم چرا بزرگترها رو از اومدن و پادرمیونی منع نکره

    بشدت به حرف مردم اهمیت میده هم خودش هم خانواده اش تقریبا مطمئنم که برای این که تو فامیل نگن مقصر اون بوده که نخواسته آشتی کنه اجازه داده بیان

    نقل قول نوشته اصلی توسط فکور

    .... از اوش هم همه چیز به هم ریخته بوده فقط شما فکر میکردی همه چیز خوب و درسته!

    فکر میکنم مشاور حضوری بهتر جواب بده چون شما اینجا خیلی از جزییات رو نمیتونی بیان کنی و قضاوت و نظر دادن سخت میشه

    فکور عزیز سلام

    بنظرم از اول همه چیز اینطور نبود: ما روزهای خوب هم با هم داشتیم. واسه همین ذهنم پر از سواله کسی که توی حنابندون و عروسی چندین بار دست عروسش رو ببوسه و ازش تشکر کنه . وقتی بعد از ازدواج ازش میپرسیدم اگه کمبودی تو زندگیمون هست بهم بگو اون محکم و قاطع می گفت هیچی. حتی تا همین چند ماه پیش طوری با من رفتار می کرد فکر می کردم یه شاهزاده ام. منم خواشحال بودم و سردی های این اواخر رو به حساب کار و .. میذاشتم که دیدم نه اینطور نبوده

    مشاوره ی حضوری خودم تنها یک بار رفتم بهم گفت جدا شو

    بازم ممنون میشم اگه یه مشاوره ی ماهر بهم معرفی بکنید خودم که الان گیجم و نمیدونم کی خوبه کی بد

    باز ممنون از جوابهاتون


 
صفحه 2 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: شنبه 17 تیر 96, 14:06
  2. دوستان راهنمایی بفرمایید این ازدواج به صلاح من است یا نه؟
    توسط سرشار در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: پنجشنبه 12 آذر 94, 23:26
  3. هنوز یکماه از ازدواجم نگذشته احساس میکنم به بن بست رسیدم.لطفا راهنماییم کنیید
    توسط بهاره6666 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: شنبه 13 تیر 94, 06:03
  4. پاسخ ها: 27
    آخرين نوشته: پنجشنبه 02 بهمن 93, 14:29
  5. راست يا دروغ
    توسط davooodkazem در انجمن تجربه های فردی
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: یکشنبه 06 بهمن 87, 00:08

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:21 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.