baby گرامي، اين جمله ات خيلي حس خوبي بهم القا كرد :

اجازه ندید افکار منفی به سراغتون بیاد ، شاید همین فردا همه کارهاتون جور شد و اونی که تو رویاهاتون (اینجا حرف برا گفتن هست) ساختید اومد سراغتون و.... مبارک باد و....

راست ميگيد، من گاهي يه كم زيادي منفي بافم.... و بعضي مواقع نيمه خالي ليوان بيشتر توجه ام رو جلب ميكنه....
مادرم هم هميشه اين رو بهم ميگه

سعي ميكنم خيلي خيلي بيشتر رو تفكراتم كار كنم و اون رو در جهت مثبت به كار بگيرم