با سلام
سپاسگزارم از لطف همه شما.ممنون
تمنای عزیز
همه فامیل و همه اعضای خانواده همسر من میدونن که همسرم آدم عصبی هستش.حتی مادرش بارها به من گفته تو چطور با این دیوانه زندگی میکنی ؟!(البته من جواب این توهین ها رو دادم و من اعتقاد ندارم که همسرم دیوانه است).
خانوادش پشت سرش این حرفها رو میزنن ولی جلوی روش مدام میگن تو حیف شدی با آلاله ازدواج کردی !
بگذریم.خانواده همسرم همیشه جلو رویش تاییدش میکنن حتی اگر غلط ترین حرف رو بزنه ولی پشت سر (جلوی من ) میگن عجب بچه خل و چلی داریم ها !
به خاطر همین همسرم همیشه میگه ببین همه اعضای خانوادم منو تایید میکنن جز تو ! در مورد مراجعه به روانپزشک اصلا هیچ رقمه راضی نیست.حتی بهش گفتم بیا بریم و مشکل من رو بگیم.(اصلا به روش تا حالا نیاوردم که تو باید درمان بشی).
در مورد کار کردن من هم باید بگم متاسفانه همسرم از اون تیپ مردهاست که تا ببینه پولی دست من میاد سریع تنبل میشه و دیگه کار نمیکنه.
دفتر کار همسرم مربوط به ساخت نرم افزارهای اموزشیه.خودش تولید میکنه و بسته بندی هم میکنه و میفرسته به مرکز پخش.انصافا میتونم بگم همسرم یکی از بزرگترین هکرهاست و در زمینه کامپیوتر کسی رو دستش نیست.اما نمیدونم با این همه مهارت چرا تو کار تیمی موفق نیست.
و از جمع دوری میکنه.
///////////////////////
سارا جان.از تو هم ممنونم
شاید منظورم رو بد رسوندم.نه اینکه سر ریخت چایی من دچار تپش قلب بشم.وقتی من در کارهای منزل کوچکترین خللی وارد کنم و کم کاری از من ببینه با من قهر میکنه...غذا نمیخوره..جای خوابش رو عوض میکنه....زنگ میزنه جلوی من قربون صدقه مادر و خواهراش میره(من با اصل این قضیه مشکلی ندارم..اما وقتی میدونم و خودش هم میگه هدفش ناراحت کردن من بود ناراحت میشم)
همسرم واقعا کودکی سختی داشته.از اینکه پدرش با کتک یه بچه 10 ساله رو تو زمستون میبرده سرکار..برای من تعریف میکنه که من همیشه دستام زخم و زیلی بوده و همیشه دلم میخواسته کارتون نگاه کنم اما بابام نمیذاشته.
من با خانوادم مشکلی ندارم.اتفاقا خیلی هم دوستشون دارم و اونا هم همینطور.دوستم دارن.اما پدرم یه ادم بسیار مستبده و از اوناست که عقیده داره دختر با لباس سفید میره و با لباس سفید برمیگرده !
/////////////
امروز همسرم بهم پیشنهاد جدایی داد.بهم گفت که خیلی دوستم داره و براش این جدایی واقعا سخته.اما میگه ما دو تا زبون همو نمیفهمیم.نمیدونم باید چیکار کنم...
باید منم بگم باشه..جدا شیم؟
یا بهش بگم نه؟
میشه خواهش کنم دوستای دیگه هم کمکم کنن.....من واقعا اوضاع بدی دارم.
ممکنه بهارشادی عزیز هم کمکم کنه/؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)