روسا،
مشخصه که دختر فهمیده و منطقی ای هستی و این خیلی خوبه.
توی اتفاقی که برات افتاده اولین چیزی که مهمه، خود تویی.
اینکه چرا این اتفاق افتاده و . . . هم مهمه. ولی توی مراحل بعد.
میدونم که خیلی سخته و میدونم چه افکار مزاحمی شب و روزتو پر کرده.خیانتش خردم کرد داغون شدم حس میکنم پنجاه سالمه و دنیای اطرافم اینقدر کثیفه که نفسم توش میگیره
ولی عبور کن از این افکار و بریزشون دور.
خیانت یک اشتباهه و در بدترین حالتش یه مریضیه.
هیچ وقت، هیچ وقت به خاطر اشتباه دیگران و یا مریضیشون، خودت رو نباز.
یه آدمی به هر دلیلی اشتباه کرده. تو نباید روحیه ات رو از دست بدی. نباید خرد بشی، نباید داغون بشی، نباید حس کنی 50 سالته. نه تو هنوز هم 26 سالته ولی با تجربه تر شدی.
دنیای اطرافت کثیف نیست. دنیا خیلی هم خوب و قشنگه ولی پره از اشتباه. اشتباه ما آدم ها که شامل من و تو هم میشه. ما ها هم اشتباه کردیم. حالا کوچیک یا بزرگ.
هنوز زوده به جدایی فکر کنی. ولی شل هم نباش. محکم باش، جدی باش.
باید این قضیه رو ریشه یابی کنین. شاید خودتون نتونین این کار رو بکنین و به کمک مشاور احتیاج داشته باشین.
خونه ات رو ترک نکن. هنوز هم جای تو توی اون خونه اس. ترک کردن خونه اشتباس.








علاقه مندی ها (Bookmarks)