فرشته جان این اطلاعاتی هست که من میدونم امیدوارم به دردتون بخوره:
1- مهلت ثبت نام تا 21 مرداد هست.
2- ثبت نام در سایت www.msrt.ir
3- معدل 10 و بالاتر و همچنين تعداد مشروطيهاي آنها برابر با آييننامه دورههاي كارداني و كارشناسي باشه
4-وروديهاي 1354 به بعد .
5- اخراج آموزشي و انضباطي نباشند .
6- براي بازگشت به تحصيلشان در دانشگاههاي غير انتفاعي، پيام نور و يا علمي كاربردي پذيرش خواهند شد.
موفق باشید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)