سلام اقلیما جان
من فکر میکنم 80% این احساسات بد به خاطر همون قضیه ساپورت مالی هستش که شما الان داری انجام میدهی
وقتی که شوهر منم بیکار بود و تمام مخارج با من بود همین حال رو داشتم
ار همه چی و همه کس ناراخت و دل ازرده میشدم و نهایتا به یک دعوای شدید ختم میشد. جالب این جاست که متهم میشدم مقصر میشدم و اخرشم میگفت تفصیره تو هستش که بیکار شدم
اگه میتونی( که فکر کنم در شرایط کنونی نشه) ساپورت مالیتو کم کن
اگه نمیشه یک جاهایی خودخواه بشو تا احساس سنگ زیرین اسیاب نکنی( مثل افطاری درست نکردن)
به خدا زجر اوره این همه دعوا ... تو این شرایط با این مشکلات.. مگه مت چقدر میخواهیم زندگی کنیم که داره به دعوا میگذره ..درکت میکنم گلم و برایت دعا میکنم که مشکلت حل شه عزبزم









علاقه مندی ها (Bookmarks)