پرستوی مهاجر سلام
به نظر من برای خودتون موضوع رو بزرگ نکنید و حساسیت به خرج ندید. هر چه بیشتر بهش بپردازید، نگران کننده تر میشن
با ایمان بودن و داشتن پدری با ایمان خیلی خوب هست اما قبل از قبول ازدواج باید بهش اهمیت میدادین
شوهرت رو همون جور که هست بپذیرد حقیقت اینه مسائل دینی هیچ مانعی برای همسر و پدری خوب بودن نیست و هیچ مانعی برای محبت ورزیدن و عشق ورزیدن نیست
این صحبت ها نظر شخصی بود امیدوارم بقیه دوستان بهتر راهنمایی کنن
موفق باشی








علاقه مندی ها (Bookmarks)