سلام
نازنین خانم
من با نظر آقا عرفان موافقم.من خودم یه پسرم و میدونماین نوع درخواستها از یک خانم دلیل خوبی نداره اگه واقعا شما رو برای ازدواج میخاد ازش بخواهید که رابطتون در حد صحبت باشه تا میزان علاقه ایشون رو نسبت به خودتون وهمین طور میزان تعهدشون رو بسنجید.
یه خواهش برادرانه:شما که میگید قبلا از این روابط داشتید پس اونها باید یه تجربه ای برای شما شده باشه.مراقب باشید درگیر احساسات نشید.
خانواده میتونه یه مشاور خوب برای شما در این زمینه ها باشه از مادرتون کمک بخواهید








علاقه مندی ها (Bookmarks)