ممنون از نظرات و پیشنهادای خوبتون دوستان من.
پاییزان گلم تعریف من از خوشبختی خونه شیک و بزرگ نیست اصلا. شوهرم همیشه واسه پولدار شدن دعا کرده ولی من مثل اون نیستم.کی از پول بدش میاد! ولی غصه نداشتنشو نمیخورم.
نگین گلم واسه وام هم میدونستم که میشه ولی سخت میگیره به خودش. خدارو شکر انگگار داره جور میشه. اگه بدونم چیزی بهش فشار میاره و براش سخت میشه هیچوقت بهش پیشنهاد نمیکنم.
صبح که از خواب بیدار شدم کسل بودم با سر جواب سلام همسرمو دادمو بعدم اومدم نشستم پای نت. یه خورده بعد گفتم واسه چی داری خودتو اونو عذاب میدی. رفتم کنارش نشستم و بوسیدمش و بهش گفتم معذرت میخوام اگه بد حرف زدم. اونم گفت مقصر تو نبودی. من زیادی حساس شده بودم.خلاصه رفع کدورت شد. الانم حالم خیلی خوبه.
فقط نمیدونم چرا گاهی این حس بد میاد سراغم. یهو که ازش ناراحت میشم دل سرد میشم ازش. میدونم دوسش دارم ولی تو دلم اون موقع ازش بدم میاد. چکار کنم این حس بد نیاد سراغم.
وقتایی که ناراحته خیلی کمکش میکنم خوب شه و غصشو میخورم.این یعنی دوسش دارم وگرنه برام مهم نبود. ولی نمیدونم چرا گاهی اینجوری میشم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)