اگه قرار باشه چیزی گوش بدم اول سنتی رو انتخاب میکنم!افتخاری،سراج،شجریان
بعدشم پاپ خودمون!اصفهانی،خواجه امیری،زمان،لهراسبی(حس غریب ستاره)و...(همه اونایی که دوپس دوپس زیادی ندارن!!!!)
محلی هام که نگو!اولش مال خودمون،بعدشم بختیاری
ولی کلا زیاد اهل ... نیستم!
حاج محمد!هوای عرفات از سرت نره!!!
موفق و مومن باشید.







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)