خوب حالا که دوستان قابل نمیدونن تا بهم کمک کنن منم تاپیک دیگه ای باز نمیکنم و همینجا یه مشکل دیگه ام رو میگم شاید دوستان یکم منو راهنمایی کردن
شوهرم الان 31 سال داره و من 22 سال
اونوقتی که عقد کردیم من 19 سالم بود اون 28 سال
همیشه برام عجیب بود که چطور یه پسر 28 ساله تا حالا ازدواج نکرده و خانواده اش هم هیچ اصراری برای ازدواجش ندارن حتی با زور دعوا اومدن خواستگاری و پدرش هم نیومد و مادرش خیلی اصرار داشت ازدواج سر نگیره اما من خیلی شوهرم رو دوست داشتم و هیچی برام مهم نبود 3 ماه هم دوست بودیم.
وقتی ازش در مورد رابطه های گذشته میپرسم میگه هیچوقت با کسی دوست نبوده جز یه دختری که کار به خواستگاری هم رسید شیرینی خوردن رو نمیدونم اما بهم خورد میگفت دختره با کس دیگه بوده و چند روز پیش به طور اتفاقی عکس خانوم رو تو سی دی های قدیمی شوهرم پیدا کردم و دیدمش و یه شرایط مثل دخترای عادی نداشت وقتی میگم وزنش زیاد بود یعنی زیاد نه به صورت عادی بلکه غیر عادی و این منو مشکوک میکنه که چطوری با دو نفر همزمان دوست بوده و اصلا اون طرف پولدار بوده و اون بخاطر پول شوهرم رو رد کرد!!!
من کلا در این مورد سوال نمیپرسم چون خودم بدم میاد اما یبار بهش گفتم نکنه تو یبار ازدواج کردی میخوای من زن دومت باشم اونم همیشه به شوخی میگه یبار چیه من 3 تا زن داشتم باهاشون غذا درست کردم الان نوبت توئه
من حتی اولاش میترسیدم سر این موضوع ولی دوستام میگفتن خوب خنگه داره باهات شوخی میکنه
تا اینکه سر ماجرای آزمایشات بود فکر کنم باید فتوکپی شناسنامه اش رو میگرفتم وقتی نگاه کردم دیدم شناسنامه اش المثنی است و وقتی پرسیدم گفت وقتی 18 سالم بود رفتم مسافرت گم کردم با سختی یکی دیگه گرفتم
خوب منم حرفش رو باور کردم ولی شاید باورتون نشه هیچ جشنی نگرفتیم تا عقد که پدر و مادرم خودشون گرفتن و بد و خوب تموم شد زیاد مفصل نبود اما سر عروسی هیچ کدوم از فامیلای شوهرم نیومدن حتی پدر و مادرش و خواهراش و میگفتن لازم به عروسی گرفتن نیست در صورتی که خانواده کاملا نرمالی هستن مثل همه خانواده ها خرج عروسی رو هم شوهرم خودش میخواست بده هر چند خودشم اول راضی نبود و شوهرم بزرگترین و تنها نوه پسری خانواده است و مادربزرگاش هم زندهه هستن و اصلا براشون مهم نبود که تو عروسیش باشن در حال که همینجوری جونشونم میدادن براش
شوهرم خیلی مرد خوبیه اما ممکنه یه ازدواج دیگه در کار باشه و من ندونم ؟؟؟ چطوری میشه فهمید چه سالی براش شناسنامه المثنی صادر شده؟؟؟
(سوال اولم سر جاشه اینو نوشتم اگه کسی میدونه منو مطلع کنه)








علاقه مندی ها (Bookmarks)