سلام
داشتم تو نت می چرخیدم...یه مطلبی پیدا کردم ناخوداگاه یاد تو افتادم...
http://www.seemorgh.com/entertainment/default.aspx?tabid=2418&conid=135766
تازه فکر کن این خانم توی ژاپن بوده...یعنی بین یه عالم ادم که به قد کوتاهی معروفن
اما اعتماد به نفسو داری؟!! فکر کنم که می دونی دختر شایسته علاوه بر داشتن معیارهای زیبایی باید از خیلی دیگه لحاظها مثل تحصیلات اخلاق توانایی های خاص و... خوب و منحصر بفرد باشه...حالا این خانم به جای اینکه بیاد یه تاپیک بزنه و بگه من میوون این جامعه پر از قد کوتاه(که حتی مرداشونم قد بلندی ندارن اکثرا) از خودم متنفرم رفته دنبال تواناییهاش تا جایی که به همچین مقامی رسیده که فکر نکنم چیز کمی باشه واسه یه دختر
قدر خودتو بدون خانمی