سلام ایدا جان
خوش امدی به همدردی
همدردی با روابط و دوستیهای قبل از ازدواج به دلایل متعددی مخالفه و در این زمینه مشاوره نمیده.
این تاپیک کمکت میکنه
http://www.hamdardi.net/printthread.php?tid=17296&page=5
این روابط بسیار آسیب زاست و تضمینی هم درش نیست که ایا به ازدواج ختم بشه یا نه...
بنابراین چون طرفین هیچ تعهدی به همدیگه ندارن بعد از مدتی این حسی که الان شما داری به وجود میاد و بیشتر از همه این وسط خانومه که ضربه عاطفی شدیدی میخوره
موفق باشی








علاقه مندی ها (Bookmarks)