سلام.من چهار سال با سه دختر بودم.میخواستیم با هم ازدواج کنیم.نشد.جدا شدیم.از نظر اخلاقی مشکل داشت.با هم رابطه داشتیم که از طرف اون شروع شد.اون شروع کرد.من از تعجب شاخ دراوردم.یه حرفایی میزد که من نه انتظارش رو داشتم،و نه شنیده بوودم..که متاسفانه کم کم گول خوردم که ای کاش هیچوقت نمیخوردم/.نمیدونستم کار به جدایی میکشه.حالا من چیکار کنم؟