سلام دوست عزیز
باهاتون همدردی می کنم. شرایط سختی دارین ولی یک چیزی به ذهنم رسید.
چرا با خداوند صلاح و مشورت نمی کنین؟
وقتی آدم شدیدا بین عقل و دل میمونه و مستاصله و نمیدونه چی درسته چی غلط و کدوم راه بهتره براش بد نیست
خوندن این نماز و یاری گرفتن از خداوند که پنهان امور آینده ما براش روشنه و برای ما بهترین خیر رو میخواد.
آشفته هستین و حالتون هم قابل درکه. پیداست آدم معتقدی هستین.
نمیدونم اسم این اتفاق رو باید گذاشت چی اما میدونم آزمون سختی برای شماست.
برید به این لینک :
نماز استخاره
این نماز رو چندین بار با خلوص به جا بیارین چون تصمیم نهایی با شماست.
این افکار منفی که به سراغتون اومد با ذکر گفتن خودتون رو آروم کنین و به ذهنتون اجازه ندین آرامش رو ازتون بگیره.
برای تصمیم گیری هم عجله نکنین. بگذارید کمی آروم بشین.
هیچ چیز در این عالم نیست که راه حلی نداشته باشه پس صبور باشید و به خدا توکل کنید.
در مورد بحث اعتماد هم ایشون چه ویژگی هایی داشتن که انتخابش کردین؟ آیا اون ویژگی ها هنوزم هستن؟
خواهشا عجله نکنین و به خودتون زمان بدین.
به نظرتون همسرتون باید چه کارهایی بکنن که بهش دوباره اعتماد کنین؟ چند تاشو برامون میگین؟
اینها رو باید به خودش بگین تا این کارها رو برای جلب اعتمادتون بکنه و بعد در یک بازه زمانی وقتی کمی آروم تر
شدین عملکردش رو بررسی کنین.
اگر تونستین به این سایت برید.
در کلاسهای ویژه زوج های جوان خانم همیز شرکت کنین. متاسفانه در حال حاضر
مشاوره نمیدن ولی شاید به کسانی که در کلاساشون شرکت کنن جواب بدن. خیلی مشاور خوب و کاردانین خانم
دکتر و روزگاری استاد خواهرم بودن. چون مذهبی هستن راهکارهاشون بسیار مناسب فرهنگ ماست.
تماس بگیرین و در کلاسهاشون شرکت کنین. فکر کنم از 14 شهریور شروع میشه.
مثل اینکه خانم قادری در همون مجموعه هم از شاگردان خانم همیز بودن و ایشون هم همون رویکرد رو دارن که
مشاوره هم میدن. البته من خانم همیز رو میشناسم و قبولشون دارم.
در این برهه جدا صبور باشید و تصمیمی اتخاذ نکنین و با راز و نیاز و ذکر گفتن خودتون رو آروم کنین.
ورزش یوگا هم برای حفظ آرامشتون و خالی کردن ذهن از افکار منفی مناسبه.
انشالا که گشایشی در کارتون حاصل میشه. صبور باشید و متوکل و امیدوار.







علاقه مندی ها (Bookmarks)