RE: بشنويد داستان من-كمكم كنيييييييد
بدروود
دوستان محترم ازبنده خواسته بودند كه اولا چگونگي حل شدن مشكل را عرض كنم.ثانيا شيريني اش را هم بدهم.به روي جفت چشام.......
***حل شدن مشكل از آنجا شروع شد كه با اصرار هاي بيش از حد آقايx خانواده ي ايشان بالاخره قبول كردند كه تحقيقاتي از دختر خانم به عمل آورند .از انجايي كه آقايx با سرسختي به روي حرفش ايستاده بود خانواده ايشان گويي فرداي همان روز به اين عمل پرداختند.نميدانم اول از من چه ديدگاهي داشتند كه به اصرار مخالفت مي كردند ولي به گفته آقايx برگشتني مصمم بودند و با ذكر شروطي قبول كردند .كه هم من وهم طرفم آن شروط را قبول كرديم. ما داشتيم فداي يكدندگي خانواده ها مي شديم كه به خير گذشت و همه چيز آشكار شد و سو ظن ها برطرف. فكر كنم فهميدند كه به راحتي هم نمي شه ازم گذشت (شرايط مالي هم ميشه جور كرد) از خودم تعريف نمي كنم هاااااا. خلاصه من تنها عامل رفع مشكلمو خدا مي دونم كه از دل هر دوتامون با خبر بود و خودش خواست كه حل بشه.[size=large]فقط خدا.
عرض ديگم اينه كه عزيزان عشق لازمه زندگي هست نه پول.(درسته كه پول خوشبختي نمي آره ولي نبودش عامل بدبختيه)بهتر عشقمونو پاك و صادقانه دودستي بچسبيم و منطقمونم از دست نديم تا آدم موفقي تو زندگي باشيم.
***حالا وقت شيرنيه كه من به عنوان شيرني يه مطلبي رو واستون مي نويسم.اميدوارم استفاده بكنيد:
چگونه ميم مشكلات را برداريم؟
اگه نااميدي ،اگه از همه چيز و همه كس خسته شدي .اگه با خودت ميگي چرا همه ي بدبختي هاي دنيا مال منه،يه تصوير از طبيعت _مثل مهتاب كه رنگ آبي داشته باشه)بك گراند كامپيوترت بذار و فضاي اتاقت رو خنك يا سرد كن .موسيقي مورد علاقه ات كه هميشه باهاش آرووم ميشي رو پخش كن.حالا يه گوشه آرووم بشين و به تصوير نگاه كن.يه كم برگرد عقب به روزايي كه با عزيز يا عزيزانت شاد بودي و احساس مي كردي كه خوشبخت ترين آدم دنيا هستي .
نا اميدي رو كنار بذار،زندگي با بدي ها در كنار خوبي ها معنا پيدا مي كنه. اگه زندگي رو سخت بگيري ،سختي هاي بيشتري رو برات بوجود مي آره.پس اميدوار باش و زندگي رو آسون بگير .
به ياد خدا باش تا در سختي ها خدا به يادت باشه.
اعتماد به نفس داشته باش چون در غير اين صورت به آسوني موج منفي رو از انسان هاي منفي دريافت ميكني .
چرا اينقدر نا اميدي،چرا فكر مي كني گرفتار ترين آدم دنيايي.تو عاشقي،خدا بزرگترين هديه اش رو به تو داده((عشق)).
خودت رو باور كن به عشقت ايمانت داشته باش در اين صورت مي توني با قدرت عشق كوه رو جابجا كني.
به خدا من الكي خوش نيستم.منم مشكل دارم اما چون مي دونم خدا چقدر بنده هاشو دوست داره با كمكش ((ميم)) مشكلات رو برمي دارم تا بشه شكلات.شما هم ((ميم)) مشكلاتو برداريد تا بشه شكلات. (شماره 142 مجله موفقيت)
شيرين كام باشيد......
*شيفتگان پرواز را ميل به خزيدن نيست.....*
علاقه مندی ها (Bookmarks)